Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7565 besök totalt |
lol! Maz, det är "det senaste" Var tyvärr trippelbokade denna helgen så bla detta banmöte fick stryka på foten.... _________________ Niclas Dahlgren Alfa Romeo Alfetta 1.8 Allegerita |
||||
Man tackar för en trevlig tillställning. Lite synd att jag inte hade fixat fälgar till mina r-däck. Det kasade rätt så bra i kurvorna kan jag säga (fast man tog igen lite på rakan).
/Tony (som åkte träffens enda Nissan 200sx) _________________ Tony Martinsson |
||||
MaZ, jag har faktist några bilder på din Alfa också. Dessa och ca 375 bilder till finns att se på: http://hem.passagen.se/racepix Jag fotade alla klasser samt race 1 i CAR Challange. Var du där är du säkert med på någon bild! Nedan några fler smakprov. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Anders |
||||
Mats, Du har PM Mvh Anders |
||||
haha, Anders fick med en av mina små skärningar av kurvan efter rakan
![]() http://hem.passagen.se/racepix/2006- Väldigt fina bilder och kul med så många på min bil. Skickar ett PM med min mailadress om du har lusst att skicka dem till mig i större upplösning. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Hej Maarit! Jag tyckte också att det såg ut att gå minst sagt skapligt - tro inte att någon av oss andra nybörjare (det är vi faktiskt trots att vi har spenderat tusentals kronor på fräcka grejer...) hänger på dem som kört längre - Dennis Kullman och jag har t ex likadana (nästan i alla fall..) bilar och han kör nästan fem sekunder snabbare än mig på Knutstorp - jag har alltså inte en chans att hänga på trots att jag faktiskt har ca 20 hästar till i min motor!!! Så deppa inte för att du inte hänger med - det gör inte NÅGON som sätter sig i en bil och kör bana för första gången... fortsätter du bara att köra så kommer det så småningom att gå fortare och fortare!! ![]() ![]() Hoppas vi syns på nästa träff!! // Andreas med den gröna Miatan _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Riktigt fina bilder ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
Jag hänger på! kanon-bilder Staffan! _________________ ![]() Richard Sverkersten Golf GTi MK1 Mini Cooper S R53 |
||||
Hade inte så bra koll på vilka bilar jag inte hann upp
![]() ![]() _________________ Tony Martinsson |
||||
Ah, jag bara retas. ![]() _________________ Peter Mårup Camaro 69 - LS1 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7565 besök totalt |