Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 15265 besök totalt |
Nu så har även jag landat efter en riktig höjdarhelg! Helt fantastisk, och värt varenda sekund nerlagt i garaget under 3,5 år (eller nåt). Bästa BugRun på länge med mycket fina bilar och mycket bantid. Golfen hade banpremiär på lördagen och protesterade bara genom att skicka en skätmbreddare åt fanders. Förövrigt funkade bilen kanon på banan och helgen toppades med söndagens långa körpass med Nisse och några till. Tack för superb körning och för alla bilder ni plåtat!
![]() Att få köra upp på rampen och få priset för GTI-klassen avslutade min premiär som i en dröm. Härligt!!! ![]() _________________ /Calle |
||
Grattis Calle till första priset!
Det var riktigt fint väder, och även om man var tvungen att köra med stickad tröja så gick det utan att man smälte i värmen... ![]() Bilen fungerade mycket bättre (väghållning + bromsar) än förväntat, men tyvärr så gillade inte motorn att jaga Nisse och Calle... ![]() Nu står bilen ett par mil från Mantorp i väntan på att få komma hem till Göteborg igen. Bilder från träffen finns på: http://gtipower.fotopic.net Vänligen Mikael _________________ Mikael Lundin, Passat 2.0T-FSI -06 50% Golf GTI-R 16v -94 Busbil Aktiv medlem i VW GTI Klubben. Redaktionen, VW GTI Klubben. |
||
Här några bilder till ifrån Bug Run.
Några på Mr.DOHC aka Jens. ![]() Stilbild på den svarta golfen. ![]() Ännu en gång men nu jagad och mitt i smeten. ![]() Mera Stilbild och bra fart på golfen hade han åxå här iaf. ![]() Haha denna bild är tvetydig , jagad av bärgaren kanske inte är så upplyftande ![]() Fler andra bilar att kolla in fanns med. ![]() Snygg , snabb och RÖD Vento som åkte många körpass men mycket kul. ![]() Denna snabba bubbla hade Subaru Turborova under och IGENOM bakluckan. Var tidvis rätt halt i och ut ur kurvorna med ställ och däckprotester som följd. ![]() De två mycket trevliga ålänningarna hade roligt på banan så ofta de kunde. ![]() Den fick pris på utställningen men var vackrare på banan. GRATTIS Calle. ![]() Lenny i den gröne , sitter en väl fungerande 1,8T-motor i den bilen och den går bra. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Flera bilder på G!
![]() Har kanske fler sedan åxå. ![]() Snygg , snabb och LITEN röd. ![]() Den går som en skållad den lille iaf. ![]() Samma snabba Lupo på väg ut i rymden........eller bara den lååååånga rakan där Mårten somnar innan han är framme med den lille bilen ![]() ![]() Lambofärgad tidigare prisvinnare i full fart. Mycket snygg och rätt snabb fin Golf. ![]() Inte snygg bild men den enda Formel Vee bild med fart PÅ banan iaf. Åsså några mer stillastående bilder. ![]() Stilig , fräck och gör sig lika bra på bana. ![]() Snygg rejsig Mk II:a under utställningen ![]() Pekkas sleeper , Cl som har reggats till GTi. Sellholmben , rejsiga hjulvinklar , vass topp med andra kammar , justerat sprut mm.mm. ![]() Fint exemplar av en Formel Vee ![]() Här två snygga Formel Vee i depån för allas åsyn. Hoppas ni tycker om dessa. Kanske hittar fler bilder om ja letar. Tyvärr är man ju inget proffs med kameran men kul är det iaf. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Resten av mina bilder hittar ni här.
![]() _________________ Peter Karlsson |
||
Snygga bilder
![]() ![]() och Calle, grymt snyggt bygge och GRATTIS till priset! Det är något speciellt med att få pris på BUG RUN (själv har jag två förstapriser som jag är mkt stolt över ![]() Men nästa år blir det till att åka med Speedstern ![]() _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 ![]() |
||
Tackartackar! och jag ser fram emot att få se speedstern livs livande...kan det bli en tredje gång som du rullar uppför rampen? Förövrigt så har väl Nisse överträffat sig själv med Golfen version 2006, så snygg, så clean!!! ![]() En Bitburger på att R-däcken sitter på BBS-fälg (isf Superleggera) till nästa år... ![]() _________________ /Calle |
||
Lillen:
![]() Du menar denna va? ![]() Jag menar denhär som inte jag fick så bra kort på, Nisse kanske har koll på vilken jag menar för han gick där o fladdra framför kameran när jag skulle ta kortet ![]() _________________ - Jimmy Jonsson - Scirocco 16V - Lidköping |
||
![]() Jag visste inte att det var ett sådant objekt du hade i sökaren... _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 15265 besök totalt |