Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3610 besök totalt |
2006-06-16 Mantorp Deltävling 3
Äntligen fick jag komma ut i solen och se på räserbilar! ![]() Solen stekte mig ordentligt.. Förkylningen jag drogs med kokade mitt huvud till max.. ![]() ![]() Det var rent ut sagt skitkul att få komma ut och träffa alla solstollar och fota lite. ![]() Jag har drygt 600 bilder att sortera och meka med. Jag hade stora problem med underexponering i stort sett hela dagen.. ![]() Så länge lägger jag en liten preview åt er så det finns något att se iaf. ![]() Som vanligt utan egentlig ordning på bilderna. Lite av varje huller om buller. ![]() Stekande varmt och glada miner hos de flesta. Vatten och något på huvudet räcker långt. ![]() ![]() Vad ser han, den gode AL? En välmående Saab kan vi kanske utan större tveksamhet gissa på. ![]() ![]() Här går det undan. ![]() ![]() Här också. Vilken bil!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Den här är inte heller så dum... Tony Rickardson med fyra hul att hålla reda på.. Inga bekymmer med det, tvärtom. Fort går det! ![]() ![]() och så en bild från slutet av rakan. Efter en lång effektkamp så blev det trångt när det vek av.. Det blev kontakt mellan de två men det styrde upp sig och båda ekipagen rullade vidare. ![]() Kika tillbaka här imorgon, då kommer det fler bilder. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Välmående Saabar var det ont om denna helgen...
![]() ![]() Verkade vara ngt i luften...inte bara STM:s gråa skapelser hade stora problem utan även den röda AWR-Saaben jag spanar efter under GT-racen fick kasta in handuken tillslut... |
Japp, Johan och Anders har fått till en kalasfin bil.
![]() 3:e platsen var väl helt oki...men Lördagens 3h med 2 lådras och en bortsprungen front fördelat på 3 olika bilar...i samma team...kan få den störste optimist att fundera på fortsatt verksamhet. Men sådant brukar gå över... ![]() ![]() |
Mera bilder, som utlovat.
Hoppas ni gillar dem ![]() Flaggan sätter pricken över i. ![]() ![]() Tååny igen. Hoppas ni inte stör er på återkommande motiv. ![]() ![]() Hubbes Porschar ![]() Avanti med ordinarie crew. Senare styrdes bilen av ett gäng damer. ![]() ![]() Mina kepssponsorer ![]() ![]() ![]() Jag behöver inte skriva något här. Den är så rätt. ![]() ![]() ![]() Tuuurbo! ![]() Delta force ![]() ![]() ![]() En gång till då.. ![]() ![]() ![]() ![]() Underexponerat, men jag tyckte den blev helt ok ändå. Eller? ![]() Ravila! ![]() ![]() oljebrännaren ![]() ![]() ![]() ![]() Två på samma gång ![]() Sekunderna senare är han framme vid mig. ![]() Soppapaus ![]() ![]() AL, igen! En sista koll inan Saaben drar ut på banan igen. ![]() Soldepån ![]() Slutet på rakan.. Blir lätt trångt när man möts upp så här men det gick så bra att samsas om platsen. ![]() Nåt varv senare ![]() Snabb! ![]() Inte dumt att ha en fotplats som denna att låna ![]() ![]() Såg man till att dricka vatten och skydda sig lagom mot solen så hade man en helt suverän möjlighet att verkligen njuta av racing på Mantorp denna helg! ![]() ![]() Att se det hela från denna mojäng är nog inte heller så dumt ![]() oj oj oj... ![]() ![]() ooops ![]() ![]() ![]() ![]() Målgång med punka.. Det funkar uppenbarligen även om det går sakta de ista varven.. ![]() Färdigkört för denna gång. ![]() Allas broadcaster mitt i solen! Enda sättet att uppdatera var att gå ut i solen enligt Lars själv.. yeah right ![]() ![]() Det var den laddningen. Det finns en hel del mer att visa om ni vill se ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Ja vad ska jag säga...
![]() Smider hämdplaner... ![]() Å sen bara en massa trista omkörningar av #93 då den behagade tappa både 5an och 6an innan den parkerades för gott...första varven tooog den en massa placeringar istället. ![]() Som vanligt, mestadels, fina bilder. ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3610 besök totalt |