Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1214 besök totalt |
2006-07-07--09 Svenskt Sportvagnsmeeting Ring Knutstorp
Sitter och funderar på att anmäla mig till rallyt under SSVM, men jag har för mig att förra gången så fick man med biljetter för hela helgen om man körde rallyt och nu får man endast med biljetter som gäller under Lördagen. Finns det någon som kommer ihåg hur det var förra gången? |
||
_________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Jag kontrollerade noggrant att det inte fanns någon tråd som behandlade samma ämne när jag la upp denna, det hade ju varit bra om andra gjorde det också så att vi inte får en massa trådar med samma inhehåll. |
||
_________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Re: 2006-07-07--09 Svenskt Sportvagnsmeeting Ring Knutstorp
Du har rätt i att man "brukat" få biljett för lördag + söndag tidigare. Mvh, P-o _________________ P-O Håkansson Elan +2 S130/5 - MX-5 RF - BMW i4 M50 |
||
Re: SSM
Vad håller du på med Bengt? Dels "uppa" den andra tråden stup i kvarten och dels vara smått oförskämd mot Dan för att han var före dig i att skapa en tråd i detta ämne? Detta inlägg tillför ju inget, men det kanske kan hejda fortsatt trams? Moderator för gärna rensa bland inläggen föreslår jag. _________________ Pär Hylander |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1214 besök totalt |