Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1173 besök totalt |
F1 i Ungern !
Någon på forumet som har erfarenhet av att kolla på F1 i Ungern ? Fick överge mina planer om en trip till monza i september så nu funderar jag på Hungaroring istället eftersom jag aldrig sett något lopp i Ungern. Är tacksam för tips om boende, transport till & från banan (buss/taxi ?) & går det få tag på biljetter på plats eller måste jag förköpa dom hemma i sverige. Tacksam för all hjälp. ![]() _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
Har varit där en gång. Rekommenderas!
Både Taxi och buss går bra. HAr för mig vi tog buss dit och taxi hem. Bussen kändes något längtråkig. Jag hade silverbiljetter och de kändes "ok." Förköp via en polare som bodde där nere. Lyxtipset: Ät middag på Gundel, men glöm inte slipsen ![]() Hotel: http://www.danubiushotels.com/en/bud ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
Ös !
Vi var där för två år sedan. vi åkte buss men jag hadde velat vara kvar vid banan för där verkade det som det var fest hela natten. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
Efter mycket velande fram & tebax så har jag nu bestämt mig för att åka till Ungerns GP & hittade då et kanon billigt erbjudande som jag tänkta tipsa andra om ifall några fler på forumet är sugna att åka.
www.nickes.com Dom har ungern paket från 4495 kr, t-o-r ungern, 3 dagars F1 biljett, transfer till & från banan & hotell !! ![]() _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1173 besök totalt |