| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTL: Måndagsskoj med bantestning. 26 juni
|
1178 besök totalt |
|
. Vi ska köra lite test på måndag 26 juni. 10 minutes practice followed by (no quali session) 10-15 minutes race. Then new track. only addon tracks. GTL76+Ford GT40 Fuel and tyres Normal (1x). These are the tracks that will be tested. Download and install from this page: http://www.no-grip.net/index.php?cat Nordschleife brakesmanversion 1.1 Monaco 2002 1.0 Mantorp Park 1.0 Zandvoort 1.1 Le Mans 2.0 Monza 10kms 1.0 (w oval) Mer info med tider, password etc finns här: http://tella.org/racing/viewtopic.ph (ni behöver nog vara reggade på Comet-forumet för att komma åt det). Alla är väkomna om ni har ett leende på läpparna och och inga stora krav såhär mitt i sommaren.
_________________ John Sjöstrand |
||
|
Har inte reggat mig online på GTL ännu.. undrar om man kan göra det med en karaktär som har detta? Eller man blir "bannad" eller liknande då eller det bara inte går?
om de nu går, så undrar ja om man får va me o lira med er trots man kör med detta.. Mest undrar lite.. annars får ja väl stå i för o få råd till nån ball bil
_________________ Emil Jönsson |
||
|
Bara du kan ta dig runt någorlunda säkert så är du välkommen att testa med oss ikväll.
Se till att låsa upp minst en 76-bil bara. Nu har jag auktoriserat ditt konto också, superswede, så du kan läsa infon i tråden i det forumet. Det är mycket lämpligt att i förväg testa att köra lite online så det funkar samt att se till att banorna är nedladdade och fungerar innan du försöker joina servern ikväll.
Använd gärna ditt riktiga namn som online-namn (jag heter tex "John Sjostrand" när jag kör). Om du skulle komma på att det är skoj och vilja köra med oss "på riktigt" framöver så måste man nämligen använda riktigt namn och inte smeknamn.
Lycka till! _________________ John Sjöstrand |
||
|
Låter schysst.. tycker de e lite rörigt med tiderna i tråden dock? någon säger 17:00 någon säger 20:00 :P
Går de bra om ja kör med SuperSwede som nick idag bara? Är den enda profilen som inte är fuskad och som har pengar till en bil.. tänkte köpa corvetten för 40 lock. Har kört lite me den o tycker den e rätt skön o köra trots den vinglar lite
Har ni något annat bra tips på bil för en nybörjare som är relativt lättkörd och inte behöver mekas sönder för att ha en chans med?
_________________ Emil Jönsson |
||
officiellt drar vi igång runt kl 20, men servern är redan uppe.
BMW är ganska lättkörd, tycker jag. Porsche 906 likaså. Tanken är inte att man ska spendera tid med att ställa in bilarna utan det är mest att köra några varv för skojs skull och testa lite addon-banor. Vi vill hitta vilka som fungerar bra och vilka som är buggiga. _________________ John Sjöstrand |
||
|
Vi får se om ja kan vara med och spela ikväll.. Simbins server verkar inte greppa när jag vill regga mig. får se om den fattar till slut..
När ja försöker logga in här så får jag bara "Could'nt connect to database". Bara för mig eller har deras server meffat upp? Börjar bli måttligt trött på simbins klabb me servrar.. http://www.gt-legends.com/account_en _________________ Emil Jönsson |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1178 besök totalt |