Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5285 besök totalt |
Polen
För att kunna ta ett beslut om Polen så behöver jag verkligen att ni konfirmerar till mig hur ni kommer göra, och jag har insett att muntliga besked inte duger eftersom en del sådana har förändrats, så jag ber att ni skickar ett mail snarast. Team som meddelat att dom kommer köra: Hubbe x 2 Eks Malmros (sprint) Delta x 2 New Beetle x 2 (ev3) Löhr Motorsport Puma Avanti Team som meddelat att dom inte kommer köra: Matex EHS Klugscheisser Ahlquist Racing Team som är osäkra Jap Racing. Wärnbring (om bilen bara blir klar) Skydda Racing (90%) Sukkess (beroende på dagar) |
||
Sörman Racing kommer inte till Poznan som det ser ut nu. Kör hellre på plan B.
Mvh Anders Fransson |
||
Polen är inställt tyvärr , så det är Plan B som gäller..... Och om en och en halv timme så vet jag mera detaljer.
|
||
Jag vill bara säga att jag tycker att Polen var en toppenidé och jag tycker det är riktigt, riktigt tråkigt att det inte blev något av med den tävlingen. Synd!!! Hade verkligen sett fram mot det!
/Michael Karpers |
||
Jag med verkligen. |
||
Ja, tycker det hade varit skoj med SLC i Polen.
I helgen bär det av med "vanliga" bilar ner dit. http://www.gt-polonia.com/ Tror det blir över 50 bilar. Men då blir ju resan en del av målet. Med trailer är det kanske inte riktigt lika spännande, och det kanske var där det stöp? (en av anledningarna) Jag var där förra året och tyckte banan var riktigt skoj. Nu lär den hålla bättre standard på asfalten. Vore skoj med nya försök...! ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5285 besök totalt |