| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2006-06-28 Bankörning på Anderstorp - öppet för alla!
|
6 besök senaste veckan (4951 totalt) |
|
_________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
||||
Då kör du som en
Nej allvarligt talat , det brukar ta 1tim. till 1tim å,20min om du åker någorlunda lagligt
_________________ --VVTS-- |
||||
|
ok så runt 1,30 kan man räkna på då så är man safe.. tror det tog 2h sist men då var det från mig några mil norr om gbg, glömde dessutom kolla exakt och inte kom jag ihåg att kolla när jag körde förbi i söndags heller
jaja jag tar ändå ledigt från lunch då jag måste hem och hämta bilen, äta mm _________________ Martin Öberg
|
||||
Ja runt 1,30 är lagom utan att stressa ihjäl sig och bilen , och så kan du tanka V-POWER i Gislaved på Shell macken
_________________ --VVTS-- |
||||
Ändrade planer: Det blir svart bil med pop-upp lyse då det verkar vara dagens tema. Dessutom fungerar bromsarna nu.
_________________ H e n r i k P i h l |
||||
|
inget regn än här & ser ok ut nu..sitter 5oo meter från banan. Blir att bara köra med M3:an idag & dela den med min pensionerade Far
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
![]() |
Inför träffar
2006-06-28 Bankörning på Anderstorp - öppet för alla!
|
6 besök senaste veckan (4951 totalt) |