Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 11628 besök totalt |
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Jo att Jan kommer vet jag, tänkte mer på lite normalare original-åk...
![]() ![]() Ska dock bli attans kul att köra med Jan den här gången ![]() ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
Hej!
Synd att det är samtidigt som Kinnekulle träffen på lördag! Annars hade jag nog dykt upp. Jag har ju bara kört en gång med BMWSC... Sen har det blivit med Autostradale resten. ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Tjena Micke! Vad har ni hittat på den här gången? Är fronten klar? Ska bli SÅ rackarns trevligt att träffas ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
Ursäkta att jag tar en massa plats i tråden...
Blir inget åka för mig på Gelleråsen i morgon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bilen startar inte, och efter MÅNGA timars ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ses på Kinnekulle istället! _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 11628 besök totalt |