| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTL server fel
|
1976 besök totalt |
|
|
|
hmm.. när ja försöker o logga in här så får jag bara couldn't connect to database.. Någon som vet om de är samma fel?
Jag köpte Gtl för några veckor sedan och skulle regga mig förra veckan. När ja skulle regga mig inne i gtl så tyckte den först att användarnamnet användes så ja skrev in ett annat. då tyckte den grattis till registreringen. Men när ja försöker o connecta så tycker den likförbaskat att jag inte finns.. Och försöker jag att regga mig igen så går de inte för min mail används redan
_________________ Emil Jönsson |
|
hmm fler som inte kan spela online? nu har jag problem med att jag inte kan logga in med samma password och login som förut jag spelat med? har provat att regga mig och det verkar funka från spelet men får ingen bekräftning via mail... *suck* vill ju spela online...
_________________ Tim Kjellsson Uppsala |
|
Jag skrev till deras support o fick bara till svar att dom har problem med en av sina servrar också tyckte dom att ja skulle prova att regga mig igen.. ja har reggat mig ett antal gånger nu.. men kan likförbannat inte logga in.. har inte fått någon bekräftelse heller.. e måttligt sur på dem nu.. Iofs kostade inte spelet mer än 130 spänn men det ska inte betyda att online funktionen inte funkar.
_________________ Emil Jönsson |
|
Jag kan inte heller regga mig, ringde supporten...
Killen hade aldrig provat gtl men skulle skicka ärendet vidare. Jag ska få svar nu i veckan. /otto _________________ Magnus Ottosson Peoples Choice BOS 2015
Masterstarter 2011 2012 2:a
Kulbil: BMW 2800 -71 Kulbil glidare: 735ia -84 Bruksbil: BMW 323ti -00 |
![]() |
Racingsimulatorer
GTL server fel
|
1976 besök totalt |