Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3482 besök totalt |
Nu får det vara nog
Jag har varit SLC trogen i flera år......och försvarat serien när kritik framförts.....och det är OFTA. Jag är mer inblandad i allt möjligt än vad jag låtit er veta här. Och för höra insideinformation från mängder av folk. Jag har lobbat en hel del för serien...och ALLTID tagit SLC i försvar. Dessutom är min bil den mest omtalade och omskrivna bilen i hela sprintserien. Jag har byggt min bil efter reglementet.........och köpt säkerhetstank och dyra fälgar mm mm......för att vid tävlingarna upptäcka att det tydligen går att åka med va fan som helst. Men jag har hållit tyst....för den allmänna trivsels skull. Ska jag nu få ta skit från seriens ägare.....????? Hur fan kan du ha en åsikt om hur jag bygger och finansierar min egen bil och vad som skulle vara lämpligt ??? Att jag inte åkt fler tävlingar än vad jag gjort.......beror på mitt hälsa........och den ska du definitivt inte ha någon som helst åsikt om. Skärp dej...för fan..!!!!!!! _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||||||||
Re: Nu får det vara nog
HÅkan Du brusar lätt upp det vet jag...... Och jag dissade inte dig om du läser två gånger till...... eller gav dig skit... annat än en ett gott tips att sluta "hota" att du minsann ska sluta och sälja allt ..... eftersom det känns kanska överilat liksom denna reaktion........ Sen gav jag dig tipset att det kanske kunde vara bättre med en billigare/hållbarare bil baserat på det du skrivit innan att det mesta var för dyrt....... hur ska jag kunna veta att den egentliga anledningen till att du inte åker mer tävlingar egentligen beror på din hälsa ?? Hur som helst , har alltid tyckt att det är kul när du dyker upp med din ovanliga Nova och det har inte förändrats nu heller..... men ett vänskapligt tips..... läs inte in kritik i allt du läser... alla kanske inte vill vara elaka eller dissa dig jämt.... kan ju vara vänskapliga tips med.... |
||||||||||||||
Det jag skrev i Kat-tråden, hade inget med SLC att göra. Det skrevs på Allmänt banåkarforum. Dessutom tror jag att du misstagt dej.........Jag har ALDRIG instämmt i kören som tycker att SLC är för dyrt. Jag är av den åsikten, att om man ska åka hos en privat arrangör...så får man betala den verkliga kostnaden. Novan är nog den billigaste bilen i hele SLC.....så jag förstår inte vad du syftar på.......... Jag har inte hotat någon med någonting..........utan det är fakta.........om förutsättningarna fortsätter att ändras......och kostnaderna öka. Så har jag inget annat val än att skrota bilen. om jag bygger en annan bil......skulle jag tjäna på att inte skrota Novan då...????? om du läser det du skrivit, ett par gånger till........så kanske du förstår att vissa komentarer kanske man ska hålla för sig själv.........när man är ägare/arrangör/moderator _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||||||||
Håkan....... du får gärna fortsätta missförstå mig om du vill...... men kanske bättre om vi hörs på telefon så du slipper missförstå mig totalt så som du gör nu...... För ska jag vara ärlig så får du göra precis vad du vill, jag försökte bara ge dig ett svar på varför du var tvungen att ha både transponder och katalysator....... Och samtidigt ge dig ett tips på att om det är för dyrt sälj den dyra bilen och köp/bygg en billig som du har råd att åka med..... men då skällde du ju ut mig om att det inte handlade om pengar utan annan orsak att du inte åkte mer. Så då vet jag inte....... utan gör som du vill, det är helt ok med mig oavsett , jag lovar ![]() |
||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3482 besök totalt |