Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8736 besök totalt |
2006-07-26 Kinnekulle bankörning för alla - heldag!!!
Hej! onsdagen den 26 juli kör vi på Kinnekulle! Denna gången mitt i semestern (iallafall för en del) och vi kör hela dagen 09.30 till 16.30. Detta innebär en hel massa tid ute på banan! Alla är välkomna, det betyder alla, licens eller inte - racebil eller gatbil - som sagt alla är välkomna! Denna gången kommer det att vara indelat i två grupper - rutinerade och orutinerade. Det kan bli en del överaskningar under dagen också... Mat & dricka kommer finnas att köpa på området. Pris: 500 kr för hela dagen. Anmäl er på: www.autostradale.se Vi ses på Kinnekulle! Mvh Martin _________________ Martin Johansen |
||||
Detta vore grymt kul, körde förra året men med r-däck som var helt slut och dessutom blött vilket var väldigt intressant
![]() Dock så är det rätt långt att åka och det blir SS den 30:e också. _________________ Tobias Pettersson Kör Mazda RX-7 -84 BMW 325i M-Sport -06 |
||||
Efter lite påtryckningar ja! ![]() ![]() Anmäld sedan några dagar tillbaka ![]() |
||||
Ja lite har du ju tjötat på mig ![]() Ska bli ett nöje å skjutsa dig runt banan ![]() För sedan så ska jag ligga bakom dig ocg filma din bil ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ska bli kul som attans, ska försöka komma iväg till jobbet och bygga 'rätt' min bakvagn, hoppas bilen blir skapligt mycket mindre överstyrd mot hur den var senast. Köp med dig en varmkorv, eller glass och tugga på medans du ligger bakom mig. Du har ju sett hur ![]() ![]() Denna gång åker inte lillebror med, så förhoppningsvis ska vi hålla oss ifrån att snurra i första vänstern under bron denna gång ![]() |
||||
Åker upp från västkusten så hoppas komma förbi denna dag. Om tusse batong
![]() ![]() Hör här nu sa jag, detta är speciella däck ![]() någonstans i bak, ehh, jo men titta där då sa jag ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Allt e lungt å så.. va? Jag anmälde mig för drygt 2 mån sen, men har inte fått en bekräftelse eller nått.. man undrar om allt fortfarande kommer hända...
Det står på hemsidan att mer info kommer.. men det har det stått ett tag nu ![]() Hur många bilar kommer och hur ser upplägget ut för dagen? _________________ Mathias Lövdblad |
||||
Hej,
Det finns lite platser kvar. Bara att anmäla sig. Alla som anmnält sig hittils är garanterade en plats, jag har mailat till de flesta men jag såg att några mail inte gick iväg - men som sagt alla som anmält sig är anmälda! Mvh Martin _________________ Martin Johansen |
||||
Hej!
Jag PM'ade dig angående kriterierna för "rutinerad" och "orutinerad" förare. Kanske borde skriva det här istället. Det är väl fler som vill veta kan jag tro. ![]() Jag har bara kört bana 4 gånger och har tagit racinglicens. Det gick på 2:03 sist jag körde på Anderstorp. Vilken grupp hamnar jag i? ![]() Det finns förresten en film i eftersnackstråden från Anderstorp 28/6 om ni inte sett det. Där kan man kolla hur jag/vi beter oss på banan ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Jag vet inte ännu om jag kan komma ifrån jobbet. Men jag skulle gärna vilja möta upp i Ljungby. Två dåliga kartläsare är bättre än en ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8736 besök totalt |