Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (17413 totalt) |
Tänkte väl du skulle tycka om den, Nisse. Och om någon annan (mot förmodan) skulle hitta någon bild som jag lägger ut som ni vill ha, så är det bara att hojta till. Den enda avgift jag tar är att om ni ser en liten skäggig, glasögonprydd sak som går omkring i depån och har tråkigt, ge mig då en åktur. Själv är jag för blyg för att fråga
![]() ![]() Lite smått klasisk Porsche mot Seven-duell. ![]() ![]() ![]() Tredje passet. Eftersom Tobbe hade försvunnit halvägs igenom mittenpasset knatade jag och farsan tillbaka till depån för att höra om det var läge att fixa bärgningsbil eller övernattning. Nu var det inte värre än att han hade gjort en s.k. vuxet ställningstagande och lagt av mens bilen var hel. Trodde han ja... Hur som helst orkade jag inte knata ut på banan igen utan höll mig runt målsvängen och utgången av karusellen. ![]() Tobbe fick sen att lov att omvärdera hållbarheten på sin bil redan när vi rullade ut igenom grindarna på kvällen. Då började det dunka ifrån bakvagnen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det är inte alltid lätt att vara framdäck... ![]() ![]() ![]() Titta, nu är jag med i nåns film igen ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() Show... ![]() me... ![]() your... ![]() warface! eller vad nu är de säger i "Full metall jacket". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jävla chaffisar som kommer och stör när jag lägger upp bilder. Får fortsätta på lunchen istället... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Puh... nu är jag färdig. Vi får väl se när jag dyker upp nästa gång. Har ju lovat mig själv att ta ut 540:n på bana åtminstonne en gång i år. Har jag bara hunnit byta bromsar till den 2/8 så... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
JAAAA!!! Vi kan testa och se om vi kommer längre ut i det gröna än vad Qvarnis gjorde med sin 600hk Sierra. Mina 1900kg säger mig att vi gör det. Det är få träd som kan hålla emot den massan
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Jag har film... men vet inte hur jag ska lägga ut... Har bara 25mb severplats.. Och det lär ju inte räcka till några hundra megg film. ![]() Jag har väl inte hunnit redigera den än heller ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Hehe! Nä jag tänkte mest på när kameran är på utan att man tagit bort linsskyddet, och eftersnacket i bilen... Fan vad fult man låter när man hör sig själv i film.... ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Jag har film.. men ingenstans att ladda upp? (vad jag vet?) Sen har jag inte komprimerat den än... Men om nån fixar så man kan lägga upp den nånstans så ska jag fixa så den inte blir allt för stor! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Hej! Det var en kille som erbjudit mig utrymme nu! Ska bara få till filmen med divx eller nått först ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Nu är filmen klippt och packad! (är nybörjare på Premiere.. så det tog ett tag...) Väntar bara på servern nu.
Filmen är 23min och 47s. Blev 5,3Gb okomprimerad och 250Mb med DivX. Först är det 2min depåfilm, sen 4min film från startrakan. Efter det följer 17min bankörning i min bil! ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Tjena! Så fort Nisse laddat upp filmen på min server finns den att ladda ner här: ftp://foto:foto@213.113.209.7 Nisse: återkommer du här med filnamnet är det bra! / Fredrik
|
||
Slängde upp en film som bara handlar om BTS audin... Låter såå gott! / Fredrik finns på ftpn på samma adress som i tidigare inlägg..
|
||
FILMTAJM!!
SÅÅ!! Här är äntligen den där filmen jag lovat fixa ut på nätet. (Bättre sent än aldrig..) ftp://foto:foto@213.113.209.7/Anders Det är en DivX-film, men funkar nog med de flesta spelare. (förutsatt att de stöder DivX då) Kolla på filmen, sen är det bara att kasta kommentarer ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (17413 totalt) |