Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1584 besök totalt |
Firma som importerar från Japan?
Jag söker en firma i Sverige som importerar motorer och växellådor från Japan. Jag är nämligen ute efter en LSD-låda från Japan. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
Skulle inte tro att det skiljer något på växellådorna mellan LHD och RHD då flera i USA har denna lådan (importerad från Japan).
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
Hör med Gzon här på forumet! (Han som kör röd Rx7:a) Han importerar lite från japan.
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
Du kan ju prova att höra med denna firma (Jap-City). Den finns i UK men Kent talar och läser svenska obehindrat och skickar gärna till Sverige. Han är mycket bra att ha och göra med. Jag kan dock inte garantera att han fixar enbart delar, han handlar huvudsakligen med bilimport från Japan till exempelvis Sverige, via UK. Men det är värt att kolla.
http://www.japcity.com/ _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1584 besök totalt |