Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5302 besök totalt |
Jag är väldigt sugen på att komma och köra.
Är det fritt fram att delta med en original Miata, utan nån extra skyddsbåge? Finns det några andra krav på däcken utöver mönsterdjup? _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Klart du ska komma! Inga problemas! ![]() ![]() Det måste vara gatgodkända däck. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Som sagt... blir det fler tillfällen i år? Eller är detta en engångsgrej i år och istället köra en "cup" nästa år?
![]() |
||||
Vi får se... än så länge har det inte varit något jätteintresse.... _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Vad trist! Jag skulle gärna köra men är på semesterresa norrut den helgen. Kanske hänger det bristande intresset ihop med datumet, dvs att många är på semester med familjen. Hoppas ni får ihop folk så att det blir mödan värt och att arrangemanget återkommer! ![]() |
||||
Börjar se mörkt ut för medverkande av en röd GTV... Men i värsta fall tar jag brux-Ficusen och kör de två vändorna!
/Mangan, med en Alfa-växellåda på backen brevid bilen... _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Det står på hemsidan att man bara får två körningar var.
Är det det enda man får köra under dagen, eller är det bara på två körningar som tiden räknas? _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
om man får köra fler repor än två under dagen så tänkte jag anmäla mig ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Japp, det gör jag också! Men att åka nästan 40 mil t.o.r för två vändor gör jag nog inte... _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Jag kommer också om det blir mer körning! _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Tyvärr måste jag meddela att tävlingen är inställd pga för få anmnälda. Tråkigt men datumet var väl inte helt optimalt med tanke på att det var mitt i semestern....
Hoppas det finns intresse vid ett annat tillfälle.... _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
I dagsläget är det inget annat tillfälle inplanerat för 2006. Synd att inte var fler som var intresserade när Sviestad var bokad en heldag för konbanan. De tider som är inbokade framöver på Sviestad är vad jag vet vanlig bankörning:
http://www.lms.se/web/_pages/index_s Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5302 besök totalt |