Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 8 besök senaste veckan (17422 totalt) |
Hehe! Ja polarn hade lite svårt att hålla kameran still. Det kan jag förstå!
![]() Hmm.. Om man tar ett vanligt kamerastativ och har det ståendes mot golvet.. Då får man ju bort upp & ner gungningarna i alla fall. Det är ju ett steg i rätt riktning. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
![]() ![]() Så här jag jag filmat i 3år nu och det fungerar klockrent ![]() och det bästa av allt , det har inte kostat mig en krona ![]() Kanske inte den snyggaste lösningen men den fungerar som sagt _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Hehe ja det ser ju funktionellt ut! Men sitter den där träplattan fast i hatthyllan då eller? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Hehe ja det ser ju funktionellt ut! Men sitter den där träplattan fast i hatthyllan då eller?[/quote] Japp med 2 st gippsskruvar som jag har skruvat genom befintliga hål i hyllan. _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Det var så lite så ![]() Glöm bara inte att sätta på antiskakfunktionen på kameran ![]() Ett par dar ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Tjena! Jag o polarn kommer o fotar o filmar på onsdag! Ville även ge ett annat bra tips på kameramontering, släng skiten på instrumentbrädan över ex luftintagen, o sätt fast den med buntband! Eller svetsa dit en bult i störtburen..hehe Vi ses på onsdag! Mvh Fredrik Hygren
|
||
Ja vad kul! Du får komma fram och hälsa då! Du ser ju hur jag ser ut på bilden... ![]() Jag har tyvärr ingen bur i bilen.. Men nått borde gå att ordna.. SkoterJocke (han med Super7) sa att spänna fast kameran på en tvättsvamp kan vara bra ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 8 besök senaste veckan (17422 totalt) |