Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7052 besök totalt |
Konbana, Superstage i Skåne?
Någon som vet om det är något på gång eller är det allmänt sällsynt med dessa arrangemang i Skåne. |
||||
|
||||
|
||||
Jag ? Har sagt tidigare att jag kan stå för ett sånt evenemang - men det rann ut i sanden. vart vill ni köra ? Knutstorp - 40 000kr - bra asfalt Ljungbyhed 7000kr + moms vardag / 10 000kr + moms helgdag - bättre asfalt F10 - om de fortfarande hyr ut - 3000kr + - dålig asfalt _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
Vad sägs om Ljungbyhed en lördag? Krille får pruta till 10000 inkl. moms
![]() Min lilla erfarenhet av SS på Emmaboda är, att är det för många bilar så blir väntetiden för lång och i alla fall jag tycker det är tråkigt. Men man kan också ha dubbelt så många bilar och ha ett pass 9-13 och ett pass 13-17 t ex. Vad tycker ni? ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
Vi kan annars ha två exakt likadana SS banor annars - eller spegelvända- på de två 800meters banorna de ligger ca 100meter ifrån varandra & helt paralellt - skulle kunna ha "tävling" två o två ju bara en tanke _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Intresselista:
Stacken P-son Miataninja Alfons Kristian Nicklas G (Kristians kompis) Jimmy (Kristians kompis) Blath André V Max ... ... ... Krav: Att alla hjälper till & inte försvinner under eftermiddagen Ingen rökning förutom på utsedd plats run what ya brung - vad som helst på 4 hjul. Att alla städar efter sig ! fler "regler" ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
[quote="KristianAE86"]
Aha! Det låter ju smart! Jag vet inte hur Ljungbyhet ser ut. Med 100 m emellan är det ju ingen risk att man åker över i den andra banan om man får sladd eller liknande. Paralellslalom är väl en OS-gren? ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
|
||||
[quote="Alfons"]
låter som en riktigt bra idé bara datum som styr !! _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
För min del som inte är sådär överöst med pengar för tillfället är det nog inte så intressant om det kommer att kosta över 500 spänn. Jag förstår att det kostar en del att arrangera, förstås. Men detta låter som en jättekul grej. Det finns säkerligen fler som är intresserade. Kolla med MGCC till exempel. Det borde inte vara några problem att få dit mer folk.
_________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
om vi kör två banor samtidigt, så kan vi vara 30 bilar(enligt mitt tycke). Då blir det ju mellan 330 och 415 kr beroende på vilket pris vi kan få(10000 inkl moms eller 12500 inkl moms).
Men det kräver att alla är där turas om att hjälpa till. Finns det möjlighet för tidtagning? _________________ Lasse Alfons |
||||
Det låter mycket bättre, tycker jag. För min del är det ju nästan bara positivt med fler bilar, för då får min bil chans att vila sig lite också. Det kan vara lite svårt att hålla igen om man kan köra hela tiden, misstänker jag. Det är nog bra om man planerar det här till om en månad eller mer, kanske. Det är förmodligen lättare för folk att planera in det i kalendern då. Men det här ser ju verkligen ut att arta sig. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7052 besök totalt |