Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7052 besök totalt |
Är det inte nåt med tidtagning och försäkringar som inte lirar ihop? |
||||||
Skiljer nog från försäkring till försäkring. Men vi kan hålla ev tidstagning inofficiell och sen är det mindre risker vid konbanekörning, endast en bil åt gången. _________________ Lasse Alfons |
||||||
Tja på er:
Jag tänkte föreslå nån gång i September om det skulle vara oki - Gärna efter 2/9 då det är Bilsport's En Dag På Racerbanan på Kinnekulle - Vad sägs om helgen efter detta ? Den 9/9 måste det väl bli / Lördag Tidtagning måste väl funka med två likadana stoppur ? Walkietalkie's finns okså - Ev t.o.m en sponsor för evenemanget :-) Parallell-slalom med bil - Första i Sverige ![]() Får jag ansvaret attlägga en krävande bana då ? K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Låter jättebra Kristian! För mig får du gärna lägga banan, bara den inte blir för långsam. Gärna typ SS. _________________ Lasse Alfons |
||||||
Vem kan 9 Sept!?(fyll på listan):
1. Kristian 2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) |
||||||
Vem kan 9 Sept!?(fyll på listan):
1. Kristian 2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||||
Vill vara med men kan inte 9 sept.
Edit: om det är ok med rallybilar känner jag fler som kan vara intresserade. _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||||
Allt på 4 hjul som rullar - Trailerqueens välkomna ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" Man får passa på att prova sin RPB -67 _________________ Stefan Persson Opel Kadett B app k Dax Rush -05 |
||||||
För mig får du också gärna lägga banan. Men jag ser ju helst en Superstagevariant. Jag vill ju inte höra någon snirkelbana med några meter mellan svängarna. Utnyttja banan. |
||||||
Det lovar jag - men nån/några snäva måste det ju vara - eller hur ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Jag är klart intresserad - dock tävling 1 helg innan så den kanske inte är hel ![]() När måste senast anmäla sig? Helst bana med lite fart i. Man vill använda alla växlar ![]() _________________ Daniel Steiner |
||||||
F5 i Ljungbyhed är godkänt för motorsportaktiviteter = inga försäkringar som gäller på fordonen innaför grindarna. = välkommen du med ![]() Alla tar sitt eget ansvar för fordonet - Även om vi kommer göra en mkt enkel besiktning på plats. 1. kollar bromsarna 2. kollar efter läckage 3. kollar batteriets fastsättning ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
1. Kristian 2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson _________________ Lasse Alfons |
||||||
Räcker det med 3-400 meter raksträcka i båda riktningarna ![]() plus svängar i olika hastigheter ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7052 besök totalt |