Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7052 besök totalt |
Hur lång är banan? SS är 1300 m lång har jag för mig. _________________ Lasse Alfons |
||||
Det räcker en och ett par gånger ![]() Har ju bara 4:a växlar och 5:28 ![]() _________________ Daniel Steiner |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V _________________ André Voss Banvagn: 205 GTi 1.9 -90 Barnvagn: Avensis 2.4 kombi -06 |
||||
Sätt upp A-sprinten annars, den visade sig vara riktigt rolig att köra!
![]() Automobil släppte väl ritningarna i något nummer? ![]() |
||||
Bra forslag Anders. Hinner kærran din bli klar till træffen? |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V 11. P-son (Citertar Max ![]() _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V 11. P-son (Citertar Max ![]() 12. Andreas Vindal - MiataNinja! _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V 11. P-son (Citertar Max ) 12. Andreas Vindal - MiataNinja! 13. Bladh _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V 11. P-son (Citertar Max ) 12. Andreas Vindal - MiataNinja! 13. Bladh 14. Daniel Steiner _________________ Daniel Steiner |
||||
9/9 är bara ett förslag från mig ! jag fick inte fatt i någon idag på F5.se - Så jag kommer ringa på MÅndag igen Fler förslag på datum ? (lördagar) _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
tveksamt... ![]() EDIT: det skulle vara ![]() ![]() |
||||
Tttade precis på en film med A-sprint'n - Tyckte inte den var något alls att hänga i granen. - Ingen fart direkt...
Tycker då att SS liknande den jag gjorde en skiss på var mkt bättre K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V 11. P-son (Citertar Max ) 12. Andreas Vindal - MiataNinja! 13. Bladh 14. Daniel Steiner 15. Jim (Kunta-Pinto!) _________________ Jim Svensson |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V 11. P-son (Citertar Max ) 12. Andreas Vindal - MiataNinja! 13. Bladh 14. Daniel Steiner 15. Jim (Kunta-Pinto!) 16. Dan P (Preliminärt intresserad) |
||||
1. Kristian
2. Alfons 3. Nicklas G (Kristians kompis) 4. Jimmy (Kristians kompis) 5. Stacken 6. Henrik (Stackens kompis) 7. Max (Till 99% sannolikhet) 8. Stefan "Bon Scott" 9. Linus Frantzich - olsson 10. André V 11. P-son (Citertar Max ) 12. Andreas Vindal - MiataNinja! 13. Bladh 14. Daniel Steiner 15. Jim (Kunta-Pinto!) 16. Dan P (Preliminärt intresserad) 17. Anonymous Driver - 500kg/200hk 18. Anonymous Driver _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
De två första svängarna samt vändningen är jag lite skeptisk till... Sen, kan man inte göra lite kurvor(inte supertajta/skarpa) efter den långa tvärgående rakan? Som jag förstår det, så är det en vänstersväng, sen höger och så rakt igenom 3 konpar. Nu är jag dålig på att rita och ändra, så jag har lite svårt att förklara på hur jag menar. EDIT: Jag ändrar mig lite. Det är nog ganska bra, förutom de två första svängarna som ser för tvära ut. Men det kanske blir annorlunda i verkligheten. _________________ Lasse Alfons |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7052 besök totalt |