Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2006-07-28-30 Lazzat RS under SCF
<<   1, 2
3315 besök totalt
Isåkare
Munsö
Här sen Dec 2004

Cédric skrev:

Kommer bli intressant, bilen passar ju hyffsat bra i tajta banor. Men 2:ans växel är inte riktigt vad den borde vara. Brukar ibland bli lite lirkigt att heel-toa när det är tajt och bökigt och ska gå fort. Och så har länkaget bråkat lite. Men vafn. Det gäller att passa på när det är köra så här nära ..

om det är fler som är sugna så kanske man kan åka hem till mig och slänga några korvar på grillen eller något sådant. Jag har stor uppfart för många bilar

Svår att få i eller svår att köra på ??

Din liksom min bil som är äldre, har oftast fördelaktigare utväxling. Många nyare Räcers verkar ha lång 1a och kan inte lägga i 2an, jag lägger i 2an vid första konan, sen ligger den i banan runt.

BMW 325i -92
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Sandra skrev:
... Jag vill ha stolen lite annorlunda. Så jag slipper hänga i ratten när jag kör...

Det där är ju jätteviktigt... Du kapar säkert massor med tid på att få till det så att du kan hantera ratten rätt.
Jag vill gärna sitta rätt nära ratten men oxå lite högre när jag kör slalom än annars...
Sen gäller det att höja blicken, kika ett par portar bort för att få flyt. Om man har blicken för nära bilen blir man lätt sen runt konerna.

Rice and shine
Citera
Turbo²

Här sen Jan 2003

varför har inte jag fått något mail? (anmälde mig för över 2-3 månader sen)

Södertälje
Här sen Nov 2004

Turbo² skrev:
varför har inte jag fått något mail? (anmälde mig för över 2-3 månader sen)

Hmm... Verkar som att det har kommit bort i cyberrymden. Jag skriver upp dig om du vill komma. Anmälan och besiktning öppnar 9.20 och stänger 10.40. Förarmöte 10.45. Körning mellan 11.00 och 15.40.

Tar med mig en sak till dig oxå...

Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR
BMW 525 TIC
Citera
Inför träffar
2006-07-28-30 Lazzat RS under SCF
<<   1, 2
3315 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande