Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 10615 besök totalt |
götte dag
hade tänkt göra pemiär med räser bilen men som vanligt med bilbyggar projekt så drar det ut på tiden och vi han inte få ihop det, vad gör man jo man tar dragbilen istället. 1650kg kombi bil på gamla slitna r-däck men det var väldigt kul ändå även om man inte sätter några banrekord, klockade ägaren på 1,10,02 jag körde säkert långsammare men man vill ju inte köra sönder polarens glidarbil. får tacka arrangören för en kanon dag inte den säkerheten man är van vid men det hände ju inget denna gången heller, skiter i bilarna men undrar vad som händer efter första körningen med person skador. hoppas vi kan fortsätta köra bil med huvudet så vi slipper ta reda på vad som händer vid ev skada. ses säkert igen men då förhoppningsvis med rätt bil. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
Nämen titta ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||
Megablade skrev:
Jag minns att jag tänkte på att stolen satt oerhört högt upp på din Westfield - det såg ut att finnas närmare en decimeter att sänka, och därmed oxo varvtiderna. ![]() Colin Chapman hade "the theory of the compressible bum" och sänkte förar-tyngdpunkt ytterligare 12-13 mm... genom att fasa botten på stolen lite grann. ![]() |
||
Det är flera som sagt det, men jag provade när jag monterade stolen och jag har trots allt ett visst intresse av att se var jag är på väg. Kanske skulle börja knapra i mig giraffhormoner för att odla längre hals.... ![]() ![]() ![]() En laptimer är beställd.... _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 10615 besök totalt |