Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-07-26 Kinnekullering Autostradale
<<   1, 2, 3
10615 besök totalt
s2dennis
Ängelholm
Här sen Jul 2004

götte dag

hade tänkt göra pemiär med räser bilen men som vanligt med bilbyggar projekt så drar det ut på tiden och vi han inte få ihop det, vad gör man jo man tar dragbilen istället.
1650kg kombi bil på gamla slitna r-däck men det var väldigt kul ändå även om man inte sätter några banrekord, klockade ägaren på 1,10,02 jag körde säkert långsammare men man vill ju inte köra sönder polarens glidarbil.
får tacka arrangören för en kanon dag inte den säkerheten man är van vid men det hände ju inget denna gången heller, skiter i bilarna men undrar vad som händer efter första körningen med person skador.
hoppas vi kan fortsätta köra bil med huvudet så vi slipper ta reda på vad som händer vid ev skada.
ses säkert igen men då förhoppningsvis med rätt bil.
mvh dennis

Citera
Turbo²

Här sen Jan 2003

Trådstartare

Här sen Jan 2003

Trådstartare
...

Vara:
Här sen Jan 2005

Det blev inget åkande för min del med maciek för sambon hade för ont i sin brutna fot så jag fick åka hem istället Det var min orange röda golf busbanbil som var parkerad på gräset vid depån

stockholm
Här sen Apr 2004

Jag skulle också vilja tacka för en trevlig dag på kullen! Synd bara att inte mina däck orkade hela dan. :-)

Tumba(stockholm)
Här sen Mar 2005

tjalle skrev:
Jag skulle också vilja tacka för en trevlig dag på kullen! Synd bara att inte mina däck orkade hela dan. :-)

Nämen titta Ägaren har äntligen uppenbarat sig! Jag har gått förbi din bil många gånger och tittat... Båda jag och polaren brukar vara ute och promenera lite på kvällarna när du har stått o meckat med bilen Nästa gång kanske man ska ta o komma förbi o säga hej?

www.stertman.com
[URL]http:://forum.lazzat.se[/URL]
Citera
Kristoffer R
Billdal, Göteborg
Här sen Sep 2003

Megablade skrev:

Citat:
Jag ser att jag behöver nog spänna hakremmen bättre så att inte fartvinden lyfter hjälmen så mycket. Funkar såna där spoilers som man sätter fast på hjälmen tro?

Jag minns att jag tänkte på att stolen satt oerhört högt upp på din Westfield - det såg ut att finnas närmare en decimeter att sänka, och därmed oxo varvtiderna.

Colin Chapman hade "the theory of the compressible bum" och sänkte förar-tyngdpunkt ytterligare 12-13 mm... genom att fasa botten på stolen lite grann. thumbs up

Citera
Megablade
Åsensbruk
Här sen Jun 2004

Kristoffer R skrev:

Jag minns att jag tänkte på att stolen satt oerhört högt upp på din Westfield - det såg ut att finnas närmare en decimeter att sänka, och därmed oxo varvtiderna.

Det är flera som sagt det, men jag provade när jag monterade stolen och jag har trots allt ett visst intresse av att se var jag är på väg. Kanske skulle börja knapra i mig giraffhormoner för att odla längre hals.... När det gäller varvtiderna så beror det nog mer på en allt för lätt högerfot, men jag ska jobba mer på den biten.
En laptimer är beställd....

Citera
Eftersnack
2006-07-26 Kinnekullering Autostradale
<<   1, 2, 3
10615 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande