| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Resultat Spa
|
843 besök totalt |
|
Resultat Spa
Kval 1) Roger-racer 2.12.393 2)oscar 2.15.380 3)ove M 2.17.168 4)Tomas T 2.19.438 5)Stigs RC 2.22.624 6)LuPuS 2.25.103 7)Emp2k 3.06.242 Race 1) Roger-racer 179.23 2)oscar 174.79 3)ove M 174.31 4)Tomas T 170.14 5)Stigs RC 165.84 6)Emp2k 115.61 7)LuPuS FUEL |
||
|
Ett av de skojigare racen.
Kalabalik i första kurvan. Jagade sedan en laggande Stig i några varv. Lyckades smita förbi och efter ytterligare några varv hade jag oscar som närmade sej bakifrån. Hade honom 1-7 sek bakom resten av loppet tills jag snurrade i busstop med 2-3 varv kvar.
Men jag kan ta det eftersom han är team-kamrat och idag var han lite snabbare än jag. Grattis Roger och oscar! Snyggt kört. Tack alla som varit med och kört denna säsongen och speciellt till tack till Djungel-Jim och Micke som hållt i det!
_________________ /Ove Mörk |
||
|
Ja ett otroligt starkt jobb av Djungel-jim och Micke som har fixat o donat så att vi har fått
Är det bara jag som får en FPS på typ 10 vid starten?
Jättekul turnering tycker dock att till nästa år så borde vi bara köra officiella banor för att slippa alla buggar som har varit
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
|
Placeringen fixad Gustav
Jodu Micke! jag gjorde en Micke hehe! Missade depån & visste inte om det var tillåtet att backa ett par hundra meter, så jag chansade på att komma runt ett varv till men icke.. Kul serie. Snyggt jobb Djungel-jim & Micke..... |
||
Hur ser man det? är det "typ" liknade som på GPL med FPS.
_________________ Roger Jonsson |
||
|
Tryck ctrl + f när du bärjar köra så ser du en liten siffra i övre högra hörnet. Det är FPSen, annars kan du även köra Fraps men det drar ju lite kapacitet det också som iaf inte jag har råd att vara utan.
För mig är 10 fps ca 2 meters hopp framåt tills första kurvan ungefär. Så jag gasar och hoppas varje start.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Resultat Spa
|
843 besök totalt |