Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1820 besök totalt |
2006-08-19 Challenge på Tullinge (igen)
![]() ![]() Hoppas bara att vädret kan bli något så när bra, men Lennart och grabbarna brukar ju ha ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Bommen är nog låst hela tiden tyvär ![]() Men samling är mellan 8 och 9. Så du får väl passa på att smita in då. _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Funderar på att dyka upp och hoppas på restplatser... men jag ska på 2 bröllop den dagen också... det är MYCKET nu...
![]() |
||
Måste ju säga att det nog är den sämsta presentation av ett evenemang som jag någonsin har sett.
Det kanske bara är jag som inte vet vad "Challange på Tullinge " är men det skadar ju inte att berätta lite mer om vad det är för körning. Kostnad etc. etc. _________________ ______________ Andreas Nyström |
||
Är ingen Presentation av evenemang utan det är mest en koll över vilka som ska dit... Challenge på tullinge kan du läsa mer om på www.challenge.nu _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Som Rolfson sa så är det ingen marknadsföringstråd för att fylla platser. Det är fullbokat sedan i våras. 23 september är oxå fullbokad. Det är en rolig bana och som du ser är det flera som hoppas på restplatser. Finns film & bilder på http://www.challenge.nu/bilder.htm Jag skall självklart dit. Har monterat bättre bromsar fram och ser framemot att kapa lite tid. _________________ Christian Lindblom |
||
Kommer förbi en sväng med förhoppning att göra lite 8or för att köra ner däcken bak så de matchar de i övrigt helt blanka framdäcket med cord överallt.
Så någon körning blir det inte runt banan för mig, men tittar gärna lite på er andra o drifter gärna lite 8 or om Lennart tillåter. I övrigt så provar jag ett par varv till på challenge när någon knuffar ner mig från min andra placering. ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
Jag skall försöka men det blir tufft. 1,48 s att kapa. Får se vad 32% effektökning + nya frambromsar räcker till. Mitt mål i första hand är att åka snabare än Patrik Barth. 0,65 s att kapa. Dom sista tiondelarna är svåra. Kul att du kommer. Vi ses. _________________ Christian Lindblom |
||
Kommer nog att närvara också..
Har inte förbättrat bilen sen sist, men förhoppningsvis kan man prestera bättre med lite bättre koncentration och fokusering.. måste ju kunna jämföras med en 50% effektökning.... ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
Ja jag vet! Borde ju inte ligga efter en familjebil som din heller ju... men vi får se om det finns tid till detta denna gång! om inte så får ni ha det så kul utan mig! ![]() |
||
_________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||
Ring Lennart Fosselius 0735 58 70 23 eller till mig 0704 91 51 56. Då kommer någon och låser upp bommen. Kan förståss inte svara när jag kör men ser om jag missat samtal. _________________ Christian Lindblom |
||
_________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||
Fick för en stund sedan inbjudan på mail från Lennart att komma och köra i morgon. Otroligt lockande måste jag säga... kan inte bestämma mig om jag ska eller inte ska köra, är både trött (dåligt med sömn öht de två sista veckorna) och har pengabrist... men det suger väldigt i racetarmen, speciellt när man får en separat inbjudan så här i 11:e timmen...
![]() om jag dyker upp så blir det nog senare på dagen i vilket fall, MÅSTE sova lite extra i natt. Sen får vi se om jag kan motstå inbjudan från Lennart eller inte... ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1820 besök totalt |