Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vad planerar ni köra under 2006?
<<   1, 2
6980 besök totalt
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004

Citat:
Alla har tunga omkostnader för bana och säkerhet men det är både bekvämt och säkert. Tillbaka till ditt förslag, vilken dag skulle vara bäst? Vilken kostnad skulle man orka med? Hur står det till med transpondrar? De flesta vill ta hyra för dem för att alla skall skaffa sina egna. /Janne W

Ja inget är ju gratis, förstår att det kostar att dra runt en tävling. Själv är jag imponerad över att det ändå är så många sportvagnar som kör hela serien. Kul med folk som är verkligen är engagerade

Transpondrar tror jag är bäst att man löses genom hyra, vilken dag tror jag inte spelar någon roll, bara det håller sig till en dag för tävlingen.

Kostanden som man skulle orka med att bära tror jag ligger kring 600 kr + transponder hyra, men nu höftar jag hårt.

JWR
Kungälv
Här sen Mar 2005

Jan Warg skrev:
Som B & C bil kan man få delta i SSK2 för en 500:- extra, då blir det 4 tidskval & 4 race på samma helg :-)

Hej!

Vad är SSK2 för klass? finner den inte på SSK:s hemsida. blir ju onekligen intressant om man kan åka mer samma helg! fast först ska jag komma med i SPVM förstås =)

Båstad
Här sen Feb 2006

Hjälpmoderator
Trådstartare
JWR skrev:
Jan Warg skrev:
Som B & C bil kan man få delta i SSK2 för en 500:- extra, då blir det 4 tidskval & 4 race på samma helg :-)

Hej!

Vad är SSK2 för klass? finner den inte på SSK:s hemsida. blir ju onekligen intressant om man kan åka mer samma helg! fast först ska jag komma med i SPVM förstås =)

SSK2 hittar man i SSKs reglemente. Den sponsras av Qwinsta och heter därför Qwinsta Trophy.
SPVM har årsmöte i samband med årets sista tävling på Anderstorp 16 september.
Frågan om dubbelrace i SPVM i sin helhet eller roadsport i synnerhet kommer att tas upp igen.

Vad planerar ni köra under 2006?
<<   1, 2
6980 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande