| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Toca 3
|
2 besök senaste veckan (7194 totalt) |
|
Nu kan jag köra fler Rallycross banor online,Med 4x4 så har jag 8 RC banor + lika många asfalt banor som man kan köra,Det är bara att gå in i Pro Career o köra dom banor som är aktiverade där så får man tillgång till massa banor,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Hej rejsers!
Satt och skummade igenom div. tocaforum i jakt på ett editeringprogram för TOCA3. Det ska vara möjligt att skapa egna mästerskap med just de banor som DU vill köra. Ett av dessa program är Iripper 1.9. På http://toca.game-editing.net/ finns detta för nedladdning. Jag laddade ner det för att se om det var något som jag klarade av att fixa..... eehehe... nop!
Är det någon av er som kan detta program och kan ha nytta av det så "go for it" I TOCA2 fanns det ett editeringprogam som gick under namnet ARTIC. Detta var superlätt att skapa egna serier till i stort sett alla typer av bilklasser. Gjorde ett DTM-mästerskap med 30 olika banor från jordens alla hörn. Ex Philip Island, Laguna Seca, Mantorp långa och korta mm. Det höll oss sysselsatta många kvällar på nätet. Är det så att någon av er får rätt på TOCA3 så får ni självklar bjuda i på en omgång!! mvh Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||
|
Testade detta spelet igår och det var faktiskt riktigt skoj! Lite, lite för mycket arcade kanske. Kul med så många olika bilar och banor.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Hej Mäcen! Jovisst är TOCA3 ett kanonspel. Som du nämner så är listan med bilar och banor lååååång. Men att det är lite för arcade vet jag inte riktigt. Det beror väl på om du kör med sim eller prosim. I prosim tycker jag att det ligger snäppet eller kanske två under GTR. Sim däremot kan väl uppfattas som mer arcadiskt. Kör du online något? Gå gärna ut här i forumet och bjud in så ska vi nog möta upp!! Jag brukar köra tisdagar och torsdagar 21.00 - 23.00 och hostar som Speedline.se Välkommen
Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||
|
Mitt GameSpy funkar tyvärr inte. Jag kan joina på IP och port dock. Är gärna med någon annan dag.
En grej jag stör mig på är att man inte kan spara när man kör cup. Man måste köra alla femtioelva banorna innan det går att spara. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Vad är det som inte funkar med GameSpy,??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Jag kan inte logga in med mitt befintliga konto jag har. Funkar inte att skriva "@" i Toca. Kan heller inte skapa ett nytt konto. Får hålla mig till singelplayer.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Det som funkar för mig är att välja Norsk tangentbordslayout. Då kan du trycka AltGr och 2'an för att få fram @. Funkar kanon! Då kan du regga dig inifrån spelet också. Du har uppgraderat till senaste GameSpy?
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Du har mail Niklas _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Jo men visst!! Jag har precis lagt in en fil med moddar till en hel hög av olika klasser.
Ralltcross, Alpine, DTM, F1 mm. Har inte kollat alla ännu. Tack till min race-m8 "Smokebeer" på FOG om ni är sugna så kör jag igång kl:20.00 ikväll. Host: Speedline.se inget lösen Välkomna
_________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Toca 3
|
2 besök senaste veckan (7194 totalt) |