Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7365 besök totalt |
Tackar så mycket Rickard! Jag testade några av dina tips från genomgången och de funkade, (så klart). Jag låg efter dig på rakan och noterade en sak under bron. Du bör kolla dina bromsar; det är inte normalt att bromsa så sent och lite!
Det är roligare att köra om än att bli omkörd men jag gillade ändå att åka R2, väldigt mycket. _________________ Mvh Roger Alexandersson Porsche 911 Club Sport |
||
Gammal fin veteranbil med modern motor, kan det bli bättre?
![]() Synd att man inte kunde komma, ni verkade ha haft det riktigt tråkigt.. Var ojala med förresten?, såg ut som det på nån bild. Alltid kul att se en uppstyvad standard 911 carrera från åttiotalet med vanlig gatdäck åka nästan jämt med Gt3:or or RS:ar med R-däck... _________________ Mattias Bengtsson 911 -78 Lådbil |
||
Hej Mattias Jodå, Joni fanns på plats, den här gången med r-däck på bilen. Jag och Joni hade en tuff fight på slalombanan på lördagen där Joni vann (som vanligt, suck). 80-tals nioelvor verkar vara oslagbara i slalom, däremot hänger de inte med på bana så bra längre. Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||
Tackar tackar.
Borje vad har du för bil? Har nog 100 bilder cirkus, fast alla är väl inte bra iof. Gevalia har precis rätt stuk, läcker. Om man ska vara lite petig kanske det skulle gå att kapa slutrören lite eller är det för att plasten inte ska smälta som de sticker ut så långt? Mvh Magnus _________________ Magnus Lidholm |
||
He, he!
Jag tar det som en bra ursäkt; de är så långa för att inte plasten skall smälta! ![]() De är original och skall snedkapas och det högra helst flyttas upp. De sitter lågt p g a dimljuset på original SC/tidiga Carreras. Kul att du studerat henna grundligt! ![]() _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 ![]() GEVALIA, ett snabbkaffe |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7365 besök totalt |