Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3588 besök totalt |
2006-09-16 Attitude motorclub på Uråsa flygfält
Så var det dags för årets sista träff på asfalt! Var: Uråsa flygfält (väg 30 från Växjö, mellan Ingelstad och Väckelsång ligger det, på vänster sida) När: den 16 September, klockan 8.30 Kostnad: 200 kr Tanken är att kora snabbast tid i tre olika klasser, fwd, rwd och awd. Detta förutsatt att det kommer tillräckligt med bilar i respektive klass. Minst 5 bilar av respektive typ för att få egen klass, så pallra er till Uråsa! Schema: 8.30 samling, betalning 9.15 genomgång ~9.30 Konbana variant 1 13.00 Lunchuppehåll och ombyggnad av konbana 14.00 Konbana variant 2 17.00 Prisutdelning ~17.15 Slut Vid lunchuppehållet kommer det att säljas korv och dricka. Välkomna! I normala fall krävs medlemskap i Attitude motorclub. Men vi erbjuder fem st platser till rejsa.nu där inte medlemskap krävs. Anmäl er här i tråden om ni önskar en rejsa-plats. 1. 2. 3. 4. 5. Här besvaras även övriga frågor om träffen. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Var och körde med er förra året , och betalde "för att bli medlem" men inget medl kort dök upp eller liknande ,
Iof, ni sa de skulle ta några veckor , o de har de oxo gjort .... men fortfarande inget medlemskap . DÅLIGT . Men jag hoppas ni får en bra dag på uråsa , Mvh Jannis . _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Nu vet jag inte riktigt vad som hänt med just ditt medlemskap. Men jag ska försöka kolla upp det. Hur som helst så kan du få ett års ytterligare medlemskap, och så har du möjlighet att köra på alla träffarna som medlem.
Det hoppas och tror jag också. Brukar vara höjdardagar på Uråsa. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Hej Samuel!
Körs det även om det regnar? 3varv var på varje bana eller kör vi bara 2 varv var sammanlagt under dagen? Hur många bilar räknar du på ett ungefär det är som ska köra? _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||||
Vi kör även om det regnar. Vi kör så mycket vi hinner på varje bana, så långt tiden räcker till. Blir nog mer än tre varv per bana var. Tror vi blir ca 20-25 bilar som kör. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Jag kommer med antingen en gocart eller med en m3:a med slicks!
Ska bli riktigt kul! ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
De e lungt , kännde mig nästan bara tvungen att pika lite ...... ![]() får se om jag kan klämma in lite konbana på uråsa , de var ju rätt kul sisst. hade .... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Jag hänger gärna på
![]() I normala fall krävs medlemskap i Attitude motorclub. Men vi erbjuder fem st platser till rejsa.nu där inte medlemskap krävs. Anmäl er här i tråden om ni önskar en rejsa-plats. 1. Erik Lange. Opel Speedster Turbo 2. 3. 4. 5. _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||||
Jag kommer.
osäker på om jag betalt medlemsavgiften i år? Annars bokar jag en Rejsa-plats ![]() 1. Erik Lange. Opel Speedster Turbo 2. Patrik Rydh. Seven 3. 4. 5. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||
om det är ok så kommer jag.
1. Erik Lange. Opel Speedster Turbo 2. Patrik Rydh. Seven 3. Jim Kindblad Opel Speedster 2.2 4. 5. _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||||
Skulle det gå att ta tillbaka sin anmälning?
Datumet för sensommarrallyt som sportvagnsklubben anordnar har ändrats från den 17:e till den 16:e så nu krockar det. Hade sett fram emot en helg med en massa bilåkande nu innan man ställer av ![]() _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||||
Det går säkert bra. Finns kanske nån annan som vill ha din plats. men det var synd att träffarna krockade... 1. Erik Lange. Opel Speedster Turbo 2. Patrik Rydh. Seven 3. Olof Borg Mazda MX-5 4. Björn Karlsson Porsche 944 5. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Vi kör två banor. Troligtvis så blir det en snabb och en lite långsammare. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Det stämmer. Om du tar den sista rejsaplatsen så krävs inget medlemskap, bara 200:- och ett glatt humör ![]() Det verkar komma en hel del kul bilar, se mer här: http://forum.attitudemotorclub.com/v _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3588 besök totalt |