| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Kul bilspel Flatout2!! Ska vi köra på nätet?
|
3731 besök totalt |
Det råkar inte vara så att du har en brandvägg som blockerar spelets tillträde till nätet? Då kan ju spel bara tvärhänga ibland. _________________ Henrik Rosén |
||||
|
Hmm Jag har försökt komma ut på nätet ett par gånger till.. Och det har inte gått nått bra. Det hoppar ur till Windows bara. Kanske är det dags att köpa spelet?
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Kör du på Game Spy ???? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Det gick faktiskt att köra spelet på nätet, även om man har en "annorlunda" version.
Gå in på "join" sen sök inte på "any" utan välj tex "race". Då kom listan fram för mig... Och jag har kört på nätet vid 5 tillfällen nu!! Skitkul!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Låter ju intressant... Är det någon här på rejsa som kan tänka sig att hosta, eller vad finns det för möjligheter att hosta om man använder de där "annorlunda" versionerna?
_________________ Henrik Rosén |
||||
|
Jag har suttit och hostat ett par spel igår. Det gick bra!
Körde med en jobbarkompis bara för att testa om det funkade, och det gjorde det.
Jag skriver väl nått i racingsimulatortråden här när det blir dags att köra! Jag vet inte om jag hinner nu i veckan. Håller på och gör iordning en dator åt en kompis och jag har inget egen grafikkort för tillfället.. har sålt mitt.. så jag måste låna hans grafikkort om jag ska spela, och det är ju lite jobbigt om jag samtidigt håller på och grejar med hans burk
|
||||
|
|
||||
Ska försöka komma om man får ??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Självklart får du det! Jag undrar om det är någon annan som hänger på? Ingen har skrivit i tråden ovan! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Kul bilspel Flatout2!! Ska vi köra på nätet?
|
3731 besök totalt |