Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
848 besök totalt |
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Re: Adress till Hyllinge MS?
http://www.hyllingems.nu/ Funkar alldeles utmärkt. Mvh Peter. _________________ Peter Edgren --------------- Klubb:HMS --------------- Peugeot 205 i ERCup (Vilar) Citroen BX 16v ERCup (Vilar) Passat som dragbil |
||||
I morse när jag hade lite med tid och behövde adressen lite kvickt låg hemsidan nere, det lades väl ut någon nyhet eller så städades gästboken från svidande kritik...
Men Eric hittade adressen åt mig så när jag kom ut från förmiddagens möte kunde mitt brev gå iväg, gött mos! _________________ /Kristian Elisson |
||||
Inte plockas det bort något från gästboken som inte är spam. Man FÅR ha vilken åsikt man vill och är en tävling inte till belåtenhet ,för dom tävlande, så är det ju bra att få reda på detta. Var inte själv inblandad i det arrangemanget ,bara som ett förtydligande. Mvh Peter. _________________ Peter Edgren --------------- Klubb:HMS --------------- Peugeot 205 i ERCup (Vilar) Citroen BX 16v ERCup (Vilar) Passat som dragbil |
||||
Vad var det egentligen som hände där? Har bara hört en massa rykten som att tävlingen sköttes med enbart 9 funktionärer på banan osv, och att det är någon kvinnlig tävlingsledare som gjort sig osams med allt och alla. Läser man kommentarerna i gästboken så känns det som inbördeskrig ungeför, såna kommentarer brukar ju aldrig komma från namngivna personer utan oftast bara från anonyma fegisar men så var det ju inte här. |
||||
Som jag skrev så var jag inte inblandad själv. Alltså kan jag bara föra vidare andrahandsuppgifter och det tänker jag inte göra. Sedan är det nog som så att MC-folket är bra på att kritisera. Försök att få en funktionär ifrån det hållet så ser du hur bra dom är på att göra något själv. Detta är min högst personliga åsikt. Mvh Peter. _________________ Peter Edgren --------------- Klubb:HMS --------------- Peugeot 205 i ERCup (Vilar) Citroen BX 16v ERCup (Vilar) Passat som dragbil |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
848 besök totalt |