Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Adress till Hyllinge MS?
848 besök totalt
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Adress till Hyllinge MS?

Någon som kan Hyllinge MS adress? Det verkar som om deras hemsida har stängts ner och eniro gav inga bra svar

Skänninge
Här sen Maj 2003

Citera
Pedgren
Källs Nöbbelöv (Skåne)
Här sen Apr 2005

Re: Adress till Hyllinge MS?

Kristian Larsson skrev:
Någon som kan Hyllinge MS adress? Det verkar som om deras hemsida har stängts ner och eniro gav inga bra svar

http://www.hyllingems.nu/

Funkar alldeles utmärkt.

Mvh Peter.

---------------
Peugeot 205 i ERCup (Vilar)
Citroen BX 16v ERCup (Vilar)
Passat som dragbil
Citera
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
I morse när jag hade lite med tid och behövde adressen lite kvickt låg hemsidan nere, det lades väl ut någon nyhet eller så städades gästboken från svidande kritik...
Men Eric hittade adressen åt mig så när jag kom ut från förmiddagens möte kunde mitt brev gå iväg, gött mos!

Källs Nöbbelöv (Skåne)
Här sen Apr 2005

Kristian Larsson skrev:
....eller så städades gästboken från svidande kritik...
!

Inte plockas det bort något från gästboken som inte är spam. Man FÅR ha vilken åsikt man vill och är en tävling inte till belåtenhet ,för dom tävlande, så är det ju bra att få reda på detta. Var inte själv inblandad i det arrangemanget ,bara som ett förtydligande.

Mvh Peter.

---------------
Passat som dragbil
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Pedgren skrev:
Kristian Larsson skrev:
....eller så städades gästboken från svidande kritik...
!

Inte plockas det bort något från gästboken som inte är spam. Man FÅR ha vilken åsikt man vill och är en tävling inte till belåtenhet ,för dom tävlande, så är det ju bra att få reda på detta. Var inte själv inblandad i det arrangemanget ,bara som ett förtydligande.

Mvh Peter.

Vad var det egentligen som hände där?

Har bara hört en massa rykten som att tävlingen sköttes med enbart 9 funktionärer på banan osv, och att det är någon kvinnlig tävlingsledare som gjort sig osams med allt och alla.

Läser man kommentarerna i gästboken så känns det som inbördeskrig ungeför, såna kommentarer brukar ju aldrig komma från namngivna personer utan oftast bara från anonyma fegisar men så var det ju inte här.

Pedgren
Källs Nöbbelöv (Skåne)
Här sen Apr 2005

Fredrik - SLC skrev:

Vad var det egentligen som hände där?

Har bara hört en massa rykten som att tävlingen sköttes med enbart 9 funktionärer på banan osv, och att det är någon kvinnlig tävlingsledare som gjort sig osams med allt och alla.

Läser man kommentarerna i gästboken så känns det som inbördeskrig ungeför, såna kommentarer brukar ju aldrig komma från namngivna personer utan oftast bara från anonyma fegisar men så var det ju inte här.

Som jag skrev så var jag inte inblandad själv. Alltså kan jag bara föra vidare andrahandsuppgifter och det tänker jag inte göra. Sedan är det nog som så att MC-folket är bra på att kritisera. Försök att få en funktionär ifrån det hållet så ser du hur bra dom är på att göra något själv. Detta är min högst personliga åsikt.

Mvh Peter.

---------------
Passat som dragbil
Citera
Allmänt banåkaforum
Adress till Hyllinge MS?
848 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande