Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 14263 besök totalt |
För en gångs skull tog jag några bilder...
Mest Roadsport C är jag rädd ![]() P-o laddar ![]() Niklas har tömt takräcket... ![]() Andreas gömmer sig bakom bilen. ![]() ![]() Josen ser nöjd ut. ![]() Inga sura miner här heller ![]() ![]() Magnus mediterar inför marathon ![]() Fiero utan Fredrik... ![]() Jag är inte så förtjust i Porschar - men denna är ju hur snygg som helst! ![]() Ser ni flinen? Dagens råaste avgasljud? ![]() Engelska bilar har jag också haft... ![]() ![]() Topptrion i Roadsport C - utan mig för första gången i år ![]() ![]() ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
Nej jag såg ingen som gjorde bort sig. Fast där var en del som var nära ![]() _________________ Adam Eliasson Westfield SpeedSport 2000 Mini Cooper 1275 |
||||
Måste erkänna att jag snurrade ett par varv om nu ingen såg det
![]() En ilande huvudvärk och ett aldeles för aggresivt första pass ledde inte bara till usel tid utan också en lätt dans i ett par varv. _________________ Tomas Palmlöf / Esther 001 |
||||
![]() Men kolumtitlarna i tabellen stämmer väl inte så bra. om jag tolkar det från tiderna så är det tid från 1a träning, tid från andra träning, bästa tid samt poäng. |
||||
Någon har nog använt mallen för transpondertidtagning i stället för Hedenhös systemet. om du tittar på resultatlistan för KM3 så ser du hur det borde se ut. Fredrik |
||||
Som jag uppfattade det så var det nära exakt samma bandragning som KM2. Där var fler strategiskt utplacerade konor denna gång för att inte uppmuntra till alternativ kurvtagning med innerhjulen utanför asfaltkanten. Fredrik |
||||
Vilket resulterade att man fick YTTER hjulet utanför i stället ![]() _________________ Otto Dürholt |
||||
Ytterhjul
Rätt otto Men bansträckningen blev i alla fall inte kortare än avsett, vilket var avsikten med några extra koner Tyckte själv att flytet var helt OK i högfartsböjarna på asfalten ![]() Grattis igen Du har vunnit KM 2006 i Roadsport B ![]() ![]() Du kan ju suporta hustrun på KM5, låta henne köra din bil, eller så kan du vara funktionär ![]() Tro nu inte att jag inte vill träffa dig ![]() ![]() / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Tyckte att gräset var väldigt uppkört på gräset. Vissa svängar verkade vara med för Myggan och inte för snigeln.
Trodde att man skulle köra på banan och inte utanför. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
Hann inte med att ta så många bilder denna gång.
Svårt att hinna vara både förare och fotograf samtidigt ![]() Var dock ganska nöjd med min insats som förare. Hade som mål att bli topp 5 vilket också lyckades ![]() Nu skiljde det endast 0,3 sekunder till ![]() Kanske min tur på Knutstorp > ![]() Nedan några bilder från min kamera. Andreas Halbig som nu plockat av turbon och åkte med oss övriga Miator i C var lite frustrerad över sina tider han presterade. Ett tips till nästa gång Andreas: Fokusera på KÖRNINGEN och inte fotograferna så ska du se att det går bättre ![]() Kul bild blev det i alla fall ![]() ![]() ![]() Debutant i C: Tomas Palmlöf ![]() ![]() ![]() The Michelin Guy! ![]() ![]() Dennis bet ihop men det räckte bara till fjärde plats denna gång. ![]() Nå'n som förstår hur denna förvirrade man kunde bli trea ![]() Ser fram emot avslutningen på Knutan ![]() |
||||
[quote="Eddie Varvstopp
Jag tycker röken syns lite dåligt på bilderna (dessutom är bilen ganska smutsig bak) och det verkar i.a.f. som den inte bolmar kopiösa mängder. Tackar Anders för bilderna och för påpekandet i.v.f. Det kanske inte var din utan Mats bil som bolmade lite. Ser inte farligt ut på video: https://lagring.storegate.se/user/sh _________________ Anders Hofverberg |
||||
![]() ![]() Jag var själv konfunderad över att tiderna från bägge heaten var tredjeplatser (jag vet iaf vilka däck jag köper till nästa år). Tre tiondelar mellan 3an och 5an visar bara hur tight det är i klassen. På Knutan blir det nog lite annorlunda. Detta var min tredje gång på Ljungbyhed med denna sträckning (dvs samma som för alla andra), KM5 på Knutan blir min andra gång totalt (jag räknar inte mitt besök med glassbilen 2003), några andra i klassen har kört där några fler gånger.... ![]() |
||||
oj, vilka fins bilder ni lägger upp
![]()
Nä, det såg inte så farligt ut ju. Otto hade samma iaktagelse som du så därför är jag nyfiken. Det skall tillägas att bottendelen i motorn har nog varit orörd de senaste 26 000milen, så en liten puff då och då borde väl vara helt naturligt.. ![]() Tackar för en fin film :woot: ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Re: Ytterhjul
Tackar, men nån "helpdesk" är det inte läge för, det slutar bara med att man blir frånåkt ![]() Vi lär nog träffas både på och utanför banan när det är dags för km 5 _________________ Otto Dürholt |
||||
|
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 14263 besök totalt |