Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 3 besök senaste veckan (109705 totalt) |
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Lagt upp tråd på zatzy också, förjävligt sånthär
![]() http://zatzy.com/showthread.php?p=30 Hoppas verkligen du får tillbaka den.. MVH / Fredrik Edit: Fan den där kristian var före ![]() _________________ Fredrik Delitsch |
||||||
Fanns redan en tråd där. Men tack för omtanken!! _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Rätt knäpp människa som stjäl entusiastfordon eller andra fordon som är mer eller mindre unika.
När skall han/hon använda den? Kan ju aldrig använda den utan att bli påkomna. Enda är ju att skruva isär grejorna i mikrober och försöka sälja det. Men då kommer ju krux nummer två! Det är ju inte advokater och frimärkssamlare som köper sådana saker. Det är ju faktiskt de som skulle kunna komma på dom på banan som är dom presumtiva köparna. Ungefär lika dumt som dom som stal målningen "Skriet". Bara att hoppas på att du får tillbaka din cart i gott skick, och att förövaren inte lämnar platsen i lika gott skick. _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
Nej, inget specifikt. Får lite småtips då och då...
Tack! Jag vet inte vad du menar med gott skick... Men att någon skulle typ misshandla denne vet jag inte om jag skulle bli gladare av... Däremot kanske det vore bra att denne fick sitta av ett litet straff tänka igenom gärningen!
En önskedröm, men nej, tror inte det! Frågan är om man inte är ännu dummare då, då man måste dra med en last som är värd långt mer än släpet... _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Jag hoppas inte att dom som stulit denna kart finns med på denna forums sida. Finns dom här så hoppas jag dom omedelbart lämna sina konton. För jag tror INGEN vill ha med en sådan elak kompis på något form av banmöte eller annan aktivitet.
_________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
att det ska vara så jävla svårt att skilja på vad som är ens eget eller andras. hoppas du kommer på vilka som har tagit den. jag ska göra vad jag kan för att hjälpa dig
|
||||||
Finns med och finns med, De läser garanterat här i alla fall! De sitter säkert och lusläser nätet för att försöka ha ett litet försprång. Därför tar jag helst emot tips på telefon eller pm om något skulle höra eller se något.
Tack så mycket! _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Har Ni sett denna? Ser verkligen ut som en Dödsmaskin!
http://video.google.com/videoplay?do /Magnus L |
||||||
Minsta sagt ![]() |
||||||
dock inte samma, om man kollar på ramen från sidan så skiljer det MYCKET i konstruktionen !!
men brutal ändå !! inga andra glädjande nyheter om denna ?? ![]() _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||||
Axel:
Nästa fredag är det www.GRC.as på Knutstorp - kom dit så skall du få köra/åka buggy'n på bana med slicks :-) _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Nä, tyvärr... Men jag kämpar på! Pratade en lång stund med polisen idag och de var positiva för en gångs skull..!
Tack för erbjudandet!! Men jag är tyvärr upptagen den helgen... _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Vad jag menar är att jag hoppas att gärningsmannen får en hel del att tänka på och stå i efter ett sådant tilltag. Givetvis vill jag inte att någon skall bära hand på någon annan. Men tyvärr så fungerar rättsystemet så i detta landet att en stöld av en släpkärra och dess innehåll som i det här fallet var ett kärt motordrivet fordon, inte innebär speciellt högt straff. Han har ju inte vållat någon, någon skada, eller handlat med livsfarliga preparat. Så en stöld av ett fordon anses troligen som ett ringa brott. och när boven väl hamnar i finkan (om han/hon nu gör det) så är det världens bästa skola för att lära sig nya sätt att nalla prylar. Nä! Denne skulle istället blivit satt på 3 månaders medhjälp i ditt garage. Superstädat dagligen, alla verktyg på rätt plats, alla verktyg i din hand när du så ber om det. osv osv. ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
![]()
![]() Bara man inte får en skiftnyckel i bakhuvudet... ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Haha, De där är ju polarns Cart, den är bygga av honom själv från en skrotad R1:a, Håller till i Mariefred och de där är filmat på Malmby flygfält, han tyckte ja skulle köra också... men våga fan inte ![]() ![]() Hoppas din kommer tillbaka... Trots att dom fan e livsfarliga! ![]() _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||||
Fortfarande borta.... >
![]() Fina sommarkvällar sitter man och funderar på hur körupplevelsen hade varit..! Men eftersom ingen kommer kunna bevisa motsatsen så tror jag att den hade gått gött och alla konstruktionsidér hade fungerat utmärkt! ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 3 besök senaste veckan (109705 totalt) |