Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6248 besök totalt |
Tog en vecka för mig att hitta tråden
![]() Trots att det såg mörkt ut på förmiddagen blev det en kanon dag med PCS. Shysst mat och mycket bantid ![]() Första passet var det väldigt vått och jag fick känna på 911:ans lite luriga egenskaper, bakändan kom ganska lätt om gick av gasen i en kurva. När det var torrt kändes det betydligt bättre och sista passet var grymt roligt. Hårigt inbromsning i slutet av rakan, 200 ner till 80 ![]() Jag var lite orolig för mina bromsar efter allt man hört om greenstuff beläggen men för mig funkade de bra hela dagen. Nisse977: Skoj att man hamnade på bild, finns det möjlighet att få de i stor format ![]() Mats: Tack för trevligt sällskap under dagen och på vägen hem Mats Vi får lätta bilarna under vintern tror jag ![]() ![]() _________________ Anders Olsson |
||
Javisst kan du få bilden! Men min dator väntar på nytt nätagg... så jag kommer inte åt bilderna just nu. Jag hör av mig när den "rullar igång" ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6248 besök totalt |