Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Toca 3
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (7194 totalt)
Stefan Persson
Malmö
Här sen Mar 2005

Niklas Maravic skrev:
Jag har också provat på att förstå iRipper, men det är inte lätt.

Har du lyckats med det Stefan?

Halloj Niklas!

Så det är inte bara jag som inte fattar Iripper!! Laddade hem programet och förfökte jobba med det.... nop.

Istället så har en racingvän på TOCA3-online hjälpt mig genom att göra "färdiga" paket med olika bilar och banor. Jag nämde honom i ett tidigare inlägg, Smokebeer på teamfog.

Han har lagt ut 3 eller 4 olika .rar filer på deras forum som går att ladda ner för kopiering till Champfilen.
OBS. Glöm ej att kopiera originalet till en säker plats innan du lägger in den nya!!

http://www.bhmotorsports.com/RD3/downloads/4780 finns en beskrivning på hur Iripper funkar!
Har ej kollat den själv.

Kavic!

Som Niklas skriver så tar du screenshoots/filmer med hjälp av FRAPS. finns en testdemo att ladda ner på deras sida. Filmer är begränsade till 30 sec. i demot. Funkar kanon thumbs up thumbs up men filmfilerna blir myyycket stora. Tog en 30 sec. snutt i TOCA3 = 580 Mb men av hög kvalite!

Stefan

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Stefan Persson skrev:
Niklas Maravic skrev:
Jag har också provat på att förstå iRipper, men det är inte lätt.

Har du lyckats med det Stefan?

Halloj Niklas!

Så det är inte bara jag som inte fattar Iripper!! Laddade hem programet och förfökte jobba med det.... nop.

Istället så har en racingvän på TOCA3-online hjälpt mig genom att göra "färdiga" paket med olika bilar och banor. Jag nämde honom i ett tidigare inlägg, Smokebeer på teamfog.

Han har lagt ut 3 eller 4 olika .rar filer på deras forum som går att ladda ner för kopiering till Champfilen.
OBS. Glöm ej att kopiera originalet till en säker plats innan du lägger in den nya!!

http://www.bhmotorsports.com/RD3/downloads/4780 finns en beskrivning på hur Iripper funkar!
Har ej kollat den själv.

Kavic!

Som Niklas skriver så tar du screenshoots/filmer med hjälp av FRAPS. finns en testdemo att ladda ner på deras sida. Filmer är begränsade till 30 sec. i demot. Funkar kanon thumbs up thumbs up men filmfilerna blir myyycket stora. Tog en 30 sec. snutt i TOCA3 = 580 Mb men av hög kvalite!

Stefan

Ska FRAPS installeras i spelet eller hur funkar det ??

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Jag har fått det att fungera

Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004

Kavic skrev:
Ska FRAPS installeras i spelet eller hur funkar det ??

Nejdå, det räcker att installerade vart som helst. Sedan startar du igång det innan du kör igång spelet (vilket som helst). Därefter kan du fixa screenisar o filmer till vilka spel som helst (tror jag...)

Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Kan du höra av dej till mej i dag Niklas,

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Är det någon som har en förklaring till varför det inte går att varken hosta eller joina på Game Spy sedan jag har ominstalerat Toca 3, Funkade klockrent innan, thumbs down

mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Jag har samma problem med Toca 3 på nätet. Igår skapade jag ett nytt konto då mitt gamla inte funkar längre. Det gick att joina direkt när jag skapade kontot, men när jag testade sen igen funkar det inte. Det står bara att jag ska kontrollera min anslutning. Testade även med polarens konto, och det är samma sak där. För honom funkar det dock bra.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Jag var tvungen att gå in i Game Spy o söka efter spelet då fungerade det sedan,

mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Det hjälper inte för mig. Spelet väljer ju ändå att försöka logga in på Gamespy i själva spelet.
Skapar jag ett nytt konto funkar det, men försöker jag sedan logga in på det igen går det inte. Mycket märkligt.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Racingsimulatorer
Toca 3
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (7194 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande