| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2006-09-24 AMS Trackday Mantorp Park
|
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (6082 totalt) |
|
Jag har anmält mig. Någon mer rejsian som skall dit? Förra året var min bästa bandag, utan tvekan! http://www.automotorsport.se/trackda _________________ Lasse Alfons |
||||
|
Re: 2006-09-24 AMS Trackday Mantorp Park
>> Jag funderar allvarligt på det...det borde bli en skoj banträff och dessutom har den värsta värmen gett sig då..
_________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
|
Jag anmälde mig nyss.
Ska ta 320dn och testa lite, sen blir det skoj att titta lite, samt få tips av proffsen. Bra uppvärmning inför nästa år... _________________ / Daniel Eklund Busbil: Ingen för tillfället... Bruksbil: Mercedes E 350 CDI Kombi AMG '10 |
||||
Gott snack! om du vill, så kan vi bilda "caravan" från Växjö. _________________ Lasse Alfons |
||||
|
Re: 2006-09-24 AMS Trackday Mantorp Park
_________________ Stefan Axelsson Jaguar F-Type V6S -13, Mini Cooper S -20 |
||||
Jag var med förra året och jag köper bara lösnummer ibland...
_________________ Lasse Alfons |
||||
|
Glöm inte bort att anmäla er till detta (och betala in avgiften...). http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=35677
_________________ Stefan Axelsson Jaguar F-Type V6S -13, Mini Cooper S -20 |
||||
|
Tiderna har kommit ut nu också;
Tidsschema för ams Trackday, söndag 24 september Samling: 8.30 Mantorp Park Första körpasset: (cirka) 10.00 Lunch: 12.00 Andra körpasset: 13.00 Avslutning: cirka 17.00 Jag kör från Helsingborg på morgonen vid 5-tiden, E4:an uppåt. Någon mer söderifrån som skall dit? Karavaner till evenemang är alltid kul. _________________ Stefan Axelsson Jaguar F-Type V6S -13, Mini Cooper S -20 |
||||
Har för mig att man kunde köpa en prenumeration på 100 nummer, så var man plötsligt medlem i club100. Lite fuskigt kan tyckas... |
||||
Frän avantar du har _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Jag har inte bestämt mig om jag skall köra på kvällen innan eller på morgonen. Men blir det lördagsmorgonen, så kan jag möta upp vid Värnamo.
_________________ Lasse Alfons |
||||
Tråkigt!
Det bästa är nog att maila till Lars Rosén på Auto Motor Sport. Hans adress finns på deras hemsida. _________________ Lasse Alfons |
||||
![]() |
Inför träffar
|
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (6082 totalt) |