Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3286 besök totalt |
2006-09-11 Prova på Banåkning på Sviestad
![]() ![]() Jag tänkte bege mig upp för att skrynkla lite asfalt ( ![]() ![]() I min bil kommer även min vapendragare och däckutlånare P.P. åka ![]() Från www.944sverige.com kommer även ett gäng frontmotorporschar, där några avser lägga sina första ban-varv, för att sedan fastna i träsket! ![]() ![]() Får man träffa några rejsa-folk? ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
Kanske kommer dit och pratar lite skit med någon som är sugen..
![]() måste spara däck till avslutningen med bmw sc på gelleråsen ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Som Karl har nämnt så blir vi ett gäng från 944sverige.com som tänkte åka ner och vara i vägen för er andra...
![]() ![]() Ska bli kul att köra lite på Sviesta med 931an igen. Senast jag var där var på avancerad förarkurs 1:a Juni. ![]() ![]() Håller tummarna extra hårt nu för att bilen ska hålla denna gång... 4:e gången gilt i så fall... tidigare 3 gångerna har i tur och ordning resulterat i: kylarläckage (våren 2005), toppras (hösten 2005) och trasigt WG membran (förarkursen)... ![]() Vi ses där! ![]() |
||||
Jag lär dyka upp. Det var ett jäkla tag sen man va på den banan. Ska bli kul att se hur det går den här gången. Och det verkar ju som det blir ett gäng som ska ner, kul !!
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Upp ![]() ![]() Sist jag körde där var du också där..... deja vu... ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Re: 2006-09-11 Prova på Banåkning på Sviestad
Jepp - här är en av dom! ![]() _________________ Petrus Ruuth |
||||
Trist! ![]() |
||||
Ja verkligen! (Du har förresten inte sett mitt PM Krille?) |
||||
Ska försöka komma iväg tidigt från jobbet och åka ner med 205:an. Sist jag var där fick jag byta ramlager
![]() _________________ Johan Berglund Mercedes SLK 55 AMG Porsche 944 N/A banbil Peugeot 205 Mi16 leksak |
||||
JohanX: om du vill haka på lite frontmotorporschar ner så träffas vi vid Shell, Botkyrka. Dvs på andra sidan E4an från Biltema/Bauhaus sett. Kl. 14.30-15.00 (avfärd kl 15.00, inte en minute senare!).
Synd att du inte åker Porschen... ![]() |
||||
Kul! Då ses vi Magnus! Du måste ju komma fram och hälsa på dina gamla frontmotorporschevänner... ![]() |
||||
WIll do, det behövs säkerligen pauser för överhettad Alfons... ![]() /M _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3286 besök totalt |