Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Rejsa-lag i gokart
1417 besök totalt
Petter U
Motala
Här sen Mar 2005

Trådstartare
Rejsa-lag i gokart

Finns det något intresse för att köra ett rejsa-lag i MA-grandprix gokartserie i vinter? Serien består av tre serierace + minst en final och den körs i gokarthallen i Linköping. Jag tar dock helst inte rollen som lagkapten om det skulle bli något lag.
Mer info på www.ma-grandprix.com

Linköping
Här sen Jan 2003

Absolut, intresset finnes. Vad är det för kostnader?

Det är två år sedan jag körde i serien och det skulle vara trevlig att daska av go-cart vilan. Extra roligt vore det att tampas med stora grabbarna i toppen, men då behöver vi stabila förare och då kanske jag inte är det självklara valet.

Man kör ju för att det är roligt...

Motala
Här sen Mar 2005

Trådstartare
Det kostar 4.900 per lag i den snabbare serien och 3.900 i den långsammare, alla information finns som sagt på www.ma-grandprix.com. Jag har bara varit med som inhoppare, också för ett par år sen och topplagen där var väldigt snabba.

Eskilstuna
Här sen Okt 2003

Det där var jag med och körde för några årsedan, och Klas NSX var oxå med i ett konkurrenande lag. väldigt kul!.. rekommenderas

Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005

Äsch att allt roligt ska vara på så långt avstånd

Baar - CH
Här sen Jun 2005

superswede skrev:
Äsch att allt roligt ska vara på så långt avstånd

Håller med, men på racehouse i malmö brukar det ordnas 3-timmars långlopp på vintern och jag hoppas det blir av även i år.

AndreasNystrom
Eskilstuna
Här sen Okt 2003

körde gokart med min bilmek-klass igår i västerås, kom direkt till a-final och ledde loppet till sista varvet.. var helt slut i kroppen. 20kg mer än när jag sist körde gokart kändes i hela kroppen, men orkade inte hålla karten på banan, och blev omkörd på sista varvet.. fan... kom 2:a iaf, 0,5sek efter 1:an som var smal som en sticka
och 12sek före 3:an.

Slöjdmajjen
Uppsala
Här sen Okt 2004

Finns de något intresse att fixa ett Rejsa lag till denna hösten?

Tystberga
Här sen Mar 2004

Fick inte klart för mig vad som gäller men någon form av långlopp på 2x40min med 3-6 deltagare och med krav på okänt antal byten + något pris för att vara med, går på helger. Det låter kul! Stämmer det så är jag gärna med.
Citera
Allmänt banåkaforum
Rejsa-lag i gokart
1417 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande