Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (10474 totalt) |
den är rätt så standard, motorn orörd förutom filter och avg. fram kw ben den billigaste/mesigaste org krängare bak leda racing ben orginal stavar och krängare riktiga bromsar runt om, eller riktiga belägg och nya orginal skivor bara. |
||||||
Japp det stämmer bra d :-)......du har bra fart i din Kadett om det va den jag la märke till ett par ggr........jag stod ju still på rakan i jämförelse :-P |
||||||
Den rör på sig rätt hyggligt iaf. Hade själv tänkt fråga om Thomé ville åka med en vända... men då var visst dagen slut så det sk*t sig helt enkelt... ![]() Fick du några bra tips du kan dela med dig av för oss som kör fwd på Kullen? _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Ni verkar haft en riktigt trevlig dag på kullen!
![]() Var där en liten snabbsväng för att kolla lite och testa lite inställningar på kameran. Fick igentligen bara till en vettig bild: ![]() Tycker mej känna igen bilen härifrån! ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||||
Den här bilden som Barbapappa tagit gillar jag verkligen!
Kanske beror det till stor del på att vi alla väntat på uppgörelsen mellan Calle och Viktor i sex år. Gissa om man tröttnat på allt snack genom åren... ![]() I sista stinten för dagen var det så dags och hur kul hade vi inte??? Ja, jag nästlade mig också in för att visa att man inte behöver ha flugviktare för att ha skoj... Jag tror att det skiljer 300kg mellan våra bilar ![]() ![]() ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
|
||||||
Det är tur att så många tar så fina bilder. Jag hade laddat upp med videokamera och digitalkamera och tänkte att nu skall det fotas. Det blev en bild... på vandrarhemmets kök. Dock blev det lite bilrelaterat då Gävle henkes ascona skymtar i bakgrunden.
![]() _________________ Erik Birgerson //Golf vr6 -93 |
||||||
![]() Vilket avslut på en riktig höjdardag! Jo, jag kunde åkt fortare men hade ingen lust. Och så hade jag nästan slut på soppa, och så lite fel camber, och sedan ville jag inte fresta på materialet så mycket så jag släppte förbi båda två. Men jag kunde lätt ha minskat varvtiden ett par sekunder... ![]() Nej, ärligt talat, jag får ligga i hårdträning för att hänga med er, det gick fort. Men åandra sidan Nisse har ju snurrat runt på Kullen med sin 16V KR sedan tiden då 15" var den största fälgdimensionen, och Viktor byggde ju klart sin bil innan jag ens hunnit palla upp min... I'll be back! ![]() Kul att Barbappa så påpassligt hade kameran framme och tar fina bilder som vanligt. Tack till alla ansvariga för en kanondag, bra jobbat! _________________ /Calle |
||||||
Tog ca 250st under dagen... (eftersom jag varken fick köra eller åka... ![]() ![]() Skall titta lite närmre och se om det var några som blev ok. Fick nog med Fiaten på någon tror jag... _________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||||||
Tog nog ca 15 bilder av varierande kvalité på din räser...
Du har helt rätt! ![]() _________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||||||
Nisse skrev
Hur blev det nu ??? Klev Calle åt sidan ??? ![]() _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||||||
hehe ja tiden brukar ju springa iväg när man har skoj.....det var intressant att ha honom med i dubbel bemärkelse ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Tack för en kul träff.
Tyvärr blev jag tvungen att åka i "nybörjar"-gruppen där omkörning bara var tillåten på rakan ![]() ![]() Tips till nästa år är att nivågruppera så att varvtiderna är rimligt lika och att inte tvinga folk att åka i en klass där omkörningar i praktiken nästan är förbjudna. Man åker ju inte långt till ett banmöte till stor kostnad för att ligga och köa varv efter varv... På andra banmöten har "prova bilsport"-förare och licensåkare kört i samma klass. Varför man här gjort en annan tolkning här förstår jag inte. Återigen, tack för ett kul arrangemang med trevliga människor. _________________ ------------------------------------------------------- Daniel Lindgren |
||||||
|
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (10474 totalt) |