| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fälgar 15" Krysseker - bultmönster 4x100.
|
2796 besök totalt |
|
Fälgar säljes! Storlek - 15". Märke - BBS orginal(tror jag). Utseende - Krysseker med många små ekrar. Grafitgrå centrum med polerad fälgkant. Står inget ET men det står OFF 25. Här en dålig men ändock en bild.
Bild kan mailas. Men då mailar ni mig på mailen i profilen först!!! De är en aning slitna. Inte fula men oxiderade med små skavanker. Bör poleras upp eller fixas runt kanten iaf. Pris: 1200:-Frakt betalas av köpare. *EDITERAT PRIS* Frakten kostar 350 - 400kr med bussgods. Har redan kollat detta. _________________ Jocke Hellqvist. |
|
_________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
|
Jo de fattade jag !!
Dock har BMW e30 oxå et25 o 4x100 Har du en badrumsvåg i närheten ???
_________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
|
Mätte lite snabbt.
Det verkar vara 7x15". Fanns ingen märkning på fälgen ang bredd. Står OFF 25 , verkar vara det ET fälgen har. Skulle tro det är BMW orginalare. Nixx har inte vägt fälgarna. Blev inte av i och med att däcken sitter kvar. _________________ Jocke Hellqvist. |
![]() |
SÄLJES
|
2796 besök totalt |