Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2259 besök totalt |
Jag kommer på Lördag med min RX-8
![]() ![]() /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||||
Re: 2006-09-23 Challenge.nu
Sist vi sågs var på bilmässan...ses på lördag! _________________ Carl Aspenberg 9ELVA |
||||||
Tyvärr inte... ska ner till Knutstorp och köra MGCC KM5 istället... blev bara en Challenge för mig i år således... trist att det roliga alltid verkar komma i flock...
![]() |
||||||
Du måste ju se till att få bilen i tid så du kan drämma till med en riktig rökartid!!! ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
![]() Annars blir vi riktigt besvikna... OT: Chrisss, din domkraft som du glömde på Lunda ![]() ![]() _________________ Mårten Kluck |
||||||
Hm, hade ingen aning om att den var försvunnen. Men det stämmer nog att den är borta. Den ligger inte i bilen i alla fall. Tack Mårten ![]() Börjar bli senil i en rasande fart. Läskigt när man tappar kollen utan att märka det själv. Vi ses ![]() ![]() _________________ Christian Lindblom |
||||||
R-däck och nya hjulvinklar sedan förra gången. Skall bli spännande att se hur tiden förändras!
Hoppas Christian har skruvat fast laddluftslangarna så vi får se ett helt varv ![]() Hej / Tobbe _________________ Torbjörn Holst ![]() Den gula bytt mot en låg röd.. |
||||||
Äntligen har jag fått info! Dyker upp i morgon med "bränsletrimmad" RX-8 ![]() /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||||
Jag hade tänkt köra sista gången för i år. Men när jag tog isär ena bromsen bak och insåg att bromsen hållerpå att separera från axeln insåg jag att det kanske är kört för i år. Men jag tar med mig en polare och kommer ner å kikar lite. Kanske man kan ta ett tröstvarv med renault femman istället
![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Puh, det löste sig.
DLI Teknik backade ur och ville inte montera kopplingen jag köpt av honom. Svänhjulet kom igår och DLI Teknik trodde inte han skulle hinna i tid. Ringde till Min Bil i Sollentuna som jag läst gott om på Nordicaudi.se Micke på Min Bil frågade när bilen måste vara färdig. Före 06.00 lördag morgon svarade jag. Det fixar vi sa han. Dom ställde upp och monterade min nya koppling idag. Dom hade en del jobb före så dom började först klockan 15.00 Klockan 22.00 var det färdigt. Kom just hem efter en lite extra runda för att känna på sinterlammellen. Grym service ![]() ![]() ![]() Vi ses imorgon. _________________ Christian Lindblom |
||||||
Typiskt också! Min hjälm ligger i minn JC Cosmo som står i Linköping! om någon vänlig själ har en extra hjälm att hyra ut vore jag mkt tacksam
![]() /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2259 besök totalt |