Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6778 besök totalt |
Gäller detta även compomotives ML fälgar? andledningen till mitt spörsmål är för att jag har såna på Opeln ![]() MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Nej, så'na har jag ju själv; så de kan jag ju inte klaga på. ![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
I vilket fall var det? Tung bil? Kan man förstärka navet kanske? hmmm ![]() |
||||
1080kg med soppa och förare.
Nix inget gjort med fäljarna, vissa hämtade på skrorten mm. Så jag har ingen aning om vad de har varit utsatta för tidigare. hmm eller menar du plåtisrna?? om så ja, de går att förstärka runt bulthålen. _________________ Johan Sjölinder |
||||
Jag menade plåtfälgarna. Men du skrev det jag tänkte, man bygger på runt bulthålen o kanske sträcker sig lite utåt,på nåt vis.... OM det nu skulle visa sig nödvändigt. Jag trodde spruckna stålfälgar hörde 70-talet till. Kommer ihåg att pappas Saab 99 -78 hade problem med det på originalfälgarna. ![]() |
||||
Trixet med att handla med Engelsmän...är att förbjuda dom att dra konotkortet innan dom packat dina grejor. Då ökar deras intresse att få iväg grejorna. Reklamationer kommer alltid att vara ett problem. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Nu ska vi inte haka upp oss på just Burton som fälgleverantör ,det var dom som hade priset på den aktuella storleken på nätet.
Man beställer givetvis direkt från Minilte, man ska ta reda på om dom har i lager eller inte , mina fanns inte i lager och en leveranstid på ca 10 veckor. Engelsmännens leveranstider kan det mycket riktigt vara lite si och så med. _________________ Robert Gustafsson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6778 besök totalt |