Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vilka styrelseposter är det nyval på i år?
1477 besök totalt
John Kjellsson
Ängelholm
Här sen Mar 2003

Trådstartare

Hejsan!

Jag skummade runt på hemsidan och i forumet och såg då att inbjudan till Gelleråsen undertecknades med den avgående styrelsen?! Jag kanske har missat lite info men om det finns något från valberedningen så skulle det vara skoj att få del av. Vilka poster är det nyval på?

Mvh John Kjellsson

Öjarp
Här sen Nov 2004

Tjänare John!
Roligt att se att du fortfarande lever och är på hugget. Ursäktar mitt sena svar men jag har varit datorlös en tid, men är åter på spåret.
Jag är valberedare på cup sidan, tyvärr så var intresset lågt från gatbilssidan med valberedare så styrelsen som har bättre koll än jag på gatbilsfolket roddar själva i den saken. Det behövs ett antal folk som har intresse av att driva BMW SC framåt. Många tänker tyvärr att det här med styrelse arbete det får någon annan göra, jag kan inget om styrelse arbete, men har man intresse av märket BMW och bankörning så har man uppfyllt 90% av styrelse arbetet, resterande 20% (jag vet det blir 110 % det är så en E21:a presterar på banan därav mitt räknesätt ) lär man sig under resans gång.

Så alla ni som tvekar, sluta med det och kontakta mig eller någon i styrelsen för info om styrelsearbetet och vad just du kan göra för BMW SC. Man väljs ju inte på livstid utan åtagandet är 1år!
Poster till nyval
-Sekreterare.
-Kassör.
-Vice ordf
-Ledamöter

Per-ola.Mattsson@spray.se
0372-838 55
070 51 838 55

1477 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande