Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8202 besök totalt |
BTG
![]() ![]() Awdi ![]() ![]() Arne ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jag lovar att jag kan befria dig från de tredje platserna... ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Ni verkar ha haft skoj!
![]() Jag borde låta min Coupe se er från sidan av banan nångång känner jag. Tur att det blir en säsong nästa år också. ![]() Vilka fina bilder alla fotografer ![]() ![]() Peter, är det EX Sigman som satt på kameran? _________________ /Anton Lillsund |
||||
Tackar för berömet! Hade mycket trevligt i E28-gänget fast jag själv är E30-freak ![]() _________________ /Arne Lindgren |
||||
Tack alla som bidrog till en mycket trevlig om än något lång dag.
![]() ![]() Det måste vara något fel på mig då jag faktiskt uppskattade att vara ute och leka på det blöta. ![]() ![]() Årsmötet, det var länge sedan det var så många frivilliga som anmälde intresse till att hjälpa till med klubbarbetet. ![]() Avslutningsfesten blev en klart underhållande säsongsavslutning med mycket skratt, ljug och vilda idéer dvs precis som det skall vara. ![]() ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
japps, Sigma 100-300F4 APo EX DG HSM ![]() |
||||
Jo tack, vet hur det kan va ![]() Ska till åsen om ett par dagar. Mig gör det inget om det vräker ner snö eller regn ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Peter: Stort tack!
![]()
Den här kommentaren var en lågoddsare! ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Micke läste ditt PM, jag är av den gamla skolan så jag håller ju med ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Är det inte någon som fotat mig i min blå e36_M när jag nervöst smög omkring på banan?
![]() _________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||||
_________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8202 besök totalt |