Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 17873 besök totalt |
![]() ![]() ![]() _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||||
Jag tror de flesta var på det klara att det var dags att ta tag i tillvaron redan innan Mickes motion, men hans motion/provokation hjälpte till. Tror inte det var någon på mötet som var beredd att lägga ner. Skönt att folk börjar känna lite ansvar. Personligen lite väl grön för att vara med i styrelsen men hjälper gärna till att arrangera. Som ny för året så har jag tyckt styrelsen gjort ett fint arbete ![]() Riktigt skönt att veta att det blir en säsong 2007 ![]() Deltog inte på festligheterna utan åkte och köpte en ny bil på vägen hem ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Med risk för att alla mina motioner i framtiden kommer ses som oseriösa
![]() ![]() Nu ställde ju många upp mao behövdes inte detta tråkiga beslut fattas. ![]() Konstruktionens känsliga läge skall måste dock alla vara medvetna om. Följden av en utebliven gatsida blir en nedlagd klubb. För får Cup:en inga flaggvakter måste de hyras in. Det kostar säkert mer än att lägga ut Cup:en i en annan serie. Således ingen förening längre. Det behövs mao folk till styrelsen även på årsmötet 2007! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jimmy och Thorbjörn,
Meddela i vilken arrangörsgrupp ni skulle vilja var med i. Anderstorp misstänker jag är på Jimmys önskelista. Gelleråsen för Thorbjörn ? Micke/BTG är självskriven ( ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
_________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Nyvald styrelse inlagd under "Kontakta oss" på www.bmwsc.com
![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Det var min första träff med BMWSC, jag hade vansinnigt kul. Tyckte att det flöt lite trögt, men fick ändå köra tills jag inte orkade mer. Kul att komma dit och känna sig välkommen också. Hoppade tyvärr mötet, men hade långt hem till min gravida sambo. Återkommer i vår.
![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 17873 besök totalt |