| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR2 NORDSCHLEIFE
|
1551 besök totalt |
|
GTR2 NORDSCHLEIFE
ÄR DET NOGON SOM FÅTT DEN HÄR ATT FUNGERA !??? ? JAG FÅR INTE TILL DEN !! TIPS TACK
NORDSCHLEIFE GTR2 Habe mir die Arbeit gemacht und die Beta 0.9 aus GTL zu konvertiern für GTR2 funzt prima ist zwar die alte Nordschleife bis ca. 1980 Nordschleife GTL beta 0.9 _________________ Markus Lilja |
||
|
Re: GTR2 NORDSCHLEIFE
Tanka nordslingan på: http://www.gtr4u.de/jgs_db.php?acti. Sen kopierar du mappen "TheMother" till "C:\Program\GTR2\GameData\Locations" öppna sen .gdb-filen i themother-mappen med notepad och ändra så det ser ut såhär: AI Vehicle Filter = Filter Properties = Öppna sen .trk-filen med notepad och ändra så det ser ut såhär: MASFile=skies_central.gtr MASFile=TheMothermap.gtl MASFile=TheMother.gtl Märk väl att ENDAST skies_central får tillägget .gtr istället för .gtl
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
|
Tjena Grabbar
Jag undrar om någon vet hur man gör, för när jag hostar Nordschlife så funkar träning, kval som det ska men sen när det är rejs så står det rejs tid 0.00 . Och när jag hosta så ställde jag in tiden på 45 min . Är det någon som vet om man kan göra något åt det
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
jag testade att hosta en ochså och blev DQ innan jag han ut på start linjen ! _________________ Markus Lilja |
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR2 NORDSCHLEIFE
|
1551 besök totalt |