| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2006-10-29 Gokartcity 3-timmars
|
3286 besök totalt |
|
Nu är det äntligen dax för 3-timmars långlopp igen
Det är 11st lag anmälda så det kommer bli superkul (å halt) som vanligt
Team TS Motorsport ställer upp med Björn, Tezz, Marie(kör Modsport). Vi kommer göra allt för att hålla Team Black Flagg Boys efter oss i år
Vi syns kl 14.30 Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Ska jag göra! Du å Bernard får väl komma ner å köra en gång
Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Härligt med mer motstånd!
/Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Ring å kolla med Jonny på Gokartcity, www.gokartcity.se Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Tjuvträningen i helgen gav ju mersmak men visar också hur mycket jag tappat under sommaruppehållet, tur att Johan visat att han är het iår så vi kan hålla de där Team TS bakom oss även om jag vet att Björn o Tezz har tränat intensivt!!!
//Björn |
||||||
|
Vilka tider ligger ni som tjuvtränat på?
Edit: Man måste vara minst 3 per lag och mer än 5 är nog inte att rekomendera. Det kostar 500kr per person och laget måste göra minst 11 byten och ett kart-byte. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||
Det är som David har skrivit, 500 kr per person (så har det alltid varit) :wave /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Va pratar du om...vi har aldrig kört där innan
/Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Åhej... Hårda ord från ännu en läktarchaffis/depåsmygare.
(Den där avataren du har som alibi för att häcka här på rejsa börjar snart gulna )
Som sagt - diskussioner pågår - och jag är inte överentusiastisk...
_________________ -- |
||||||
Hmm, så var det inte förra vintern, det har Björn själv skrivit i tråden nedan...
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Det mest rimliga är ju 1500:- per bil, sen om man vill vara 12 förare som kör en kvart var spelar mindre roll. _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||
![]() |
Inför träffar
|
3286 besök totalt |