| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Flatout2 rejs ikväll måndag 30/10 kl 19:00
|
1826 besök totalt |
|
Hej! Ska vi göra ett försök att köra Flatout2 på nätet idag 30/10 kl 19:00! Gå in på Multiplayer/online sen sök efter "race" spel istället för "ANY" så ska du nog hitta mig (Nisse977) om spelet hänger sig för dig, testa nästa gång att även ändra från "ANY" till "DERBY"-bilarna när du söker efter mitt spel. Det verkar som det hjälper. Sen är det också så att det kan bli nån slags timeout för mig som HOST'ar spelet. Då kör jag igång igen, och så det är bara att söka upp Nisse977 igen. Om jag får vänta för länge i Lobbyn så blir det timeout och jag får återskapa spelrummet igen. Man kan tyvärr bara vara 8 spelare samtidigt, så vi får se hur många som hänger med. Jag ska försöka starta ett Tournament, så vi kör 6 banor, och så får vi sen se vem som fick mest poäng total.
Nån som vill vara med?
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Hmm... Skumt! Andra kom in och spelade med mig? Jag skapade "race" spel och körde med "derby" bilarna. Några jobbarkompisar har jag kört med förut, så det borde inte vara nått fel? Vad sökte du på! Japp jag får nog säga till lite tidigare nästa gång!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Hmm.. nä inte vad jag vet?? Jag har inte installerat nått mer i spelet? Andra hittar ju mig.. så varför inte du?? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1826 besök totalt |