Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1815 besök totalt |
Sport- & Prestigebilsmässa i Göteborg den 10 - 12 novemb
Hej! Med tanke på forumets inriktning tänkte jag att några kanske är intresserade av att det arrangeras en mässa för sport- och prestigebilar (MilesPerHour) på Eriksbergshallen i Göteborg den 10 - 12 november. Peter Sundfeldt och Peter Haventon kommer att vara ciceroner. Kolla gärna in hemsidan www.mph.nu Klicka på Bilar på mässan för att se vilka bilar som visas. Hälsn. Lars _________________ Lars Holst |
||||
![]() Får flagga för att jag är där med Porsche Center Göteborg och visar upp 997 Carrera Cup. Se film från min första provkörning av bilen här: http://www.carlrydquist.com/997 Titta gärna förbi, snacka och kolla in bilen på nära håll! Ta även tillfället i akt att tävla om lite snygga Porsche Martini Racing-prylar och kläder... Vi ses där! |
||||
Finns filmen utan musik? _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Kan bara hålla med... varför sabba en bra bilfilm med musik när man vill höra motorljudet! ![]() I övrigt var det bra kul film! ![]() |
||||
Haha, ja jag ska överväga att lägga upp en råkopia av enbart körningen. Motorljudet är ju rätt gött... ![]() Men liksom racing är även musik en av mina passioner och att göra något kreativt och låta musiken skapa lite känsla är kul. ![]() ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1815 besök totalt |