Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1043 besök totalt |
Billig olja
Är det någon som har erfarenhet från denna firma? www.mapodo.de Deras priser på olja verkar ganska bra. _________________ Johan Ekman Austin Healey 3000 MGB GTS |
||
Re: Billig olja
Jag har beställt ett antal ggr. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Superenkelt och superbilligt ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Vad ligger frakten på en kartong ca?
Priserna var ju väldigt trevliga minst sagt (det är ju tom med moms). Synd att de inte har QS så det hade gått att jämföra priset mot sponsorn... |
||
Det blev ca 400:- för 5l rs-olja inkl allt. Jag beställde 50l (max per order) Fraktkostnaderna finns angivet på nån ställe på hans sida. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
För alla i Stockholm kan jag annars tipsa om SGA i närheten av Bromma flygplats där man kan handla Shell olja till ungefär halva mack-priset över disk.
_________________ Mattias Österberg Porsche 993 C2 -94 Porsche 968 CS -93 [SÅLD och saknad] |
||
Mapodo funkar kanon.
Kostade 380kr dunken när jag köpte 25 liter. Fann ingen mening med att köpa 50liter eftersom frakten dubblerades så priset per dunk blev detsamma som vid 25liter. Var även välpacketerat så man slapp läckor. ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1043 besök totalt |