Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 24255 besök totalt |
ojojoj
![]() Vilken ratt. Körde några race i GTR2. Riktigt riktigt kul att använda växellådan. Samt kopplingen. Ratten känns riktigt bra och pedalerna ligger still. om man jämnför Momoratten och den här G25 så.. ja vad skall man säga? Någon som vill köpa momo? ![]() Har dock ingen länk till sidan. Skall kolla.. _________________ Andreas Lundberg |
||||
Så nu har jag testat det med. Har kört detta demot rätt så mkt. Så jag vet ju hur bilen uppförde sig med den gamla ratten. Här måste jag säga är G25 ratten riktigt riktigt grym ![]() om man växlar via växelspaken och inte trycker ner koppling så växlas ej spelet på spelet utan man måste trycka ner koppling innan växling sker. Går säkert att ställa bort på något vänster. Men det vill jag ej. Skit kul. Men en sak säger jag.!! Själva växelpaddlarna är som sagt var vassa som tusan. och om ni skall "drifta" i LFS så se upp.!!! Håll INTE tummarna inne i själva rattkransen utan håll dom utanför. Fick en jäkla smäll på tummnageln så det vart ett märke i nageln ![]() Riktigt riktigt kul (jo faktiskt). och dum som man var så gjorde man samma sak i nästa kurva med. Och i nästa.. Och i nästa... ![]() Jag ställde in ratten på 900grader i både logitechs inställning samt LFS. Blir riktigt kul då _________________ Andreas Lundberg |
||||
Jo. Jag också. Men nu skall jag gå och äta sedan lägga sonen.
Synd att man inte är hemma på flera timmar i morgon. Men i helgen. då skall det provas rejält ![]() Några bilspel som man skall inhandla som stödjer det där med koppling och växellådan? _________________ Andreas Lundberg |
||||
Hmm sugen som tusan på att investera i en ratt..
Min thrustmaster börjar bli lite väl välanvänd, trillar dän grejer på här o var:) Vad får man betala för G25:a? och vart får jag tag i en snabbt? ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
då fick jag mitt G25
![]() en kompis som har en datorbutik i danmark släppte ett till meg före tid! ![]() nån som vill köpa et Driving Force Pro?? skick som nyt!! pris: 600 SEK vid avhämtning i malmö! _________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||
Tja. Jag fick ge 2690:- + frakt. 2856:- gick notan på. ca 300:- dyrare än vad jag får ge (hps min lokala handlare) om jag hade väntat några veckor till. _________________ Andreas Lundberg |
||||
Menar du att dom har rattarna hemma men inte får sälja dom? Vad håller dom på med för trams i så fall? _________________ Koit Reispass |
||||
han sa bara att han först la dem upp på hans hemsida på mandag... _________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||
Nu har jag börjat vänja mig vid ratten....så himla skoj.
![]() Växlade med paddlar först men kör nu med med sekventiell spak. Kom på mig själv med att sitta och flina när jag körde M3 GTR på Hockenheim. ![]() |
||||
Recension på ratten och en porrig bild...
![]() http://www.hardware.info/en-UK/artic ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
Beställde min från Webhallen och den finns att hämta på posten nu ![]() _________________ Johan Ulff |
||||
OJOJOJ när beställde du din? Kanske skulle snabba sig hem mao ![]() ![]() _________________ Opel Ascona B |
||||
Såg nu att min ratt är skickade i förrgår
![]() Uppdatering: Har nu fått kollinummer och ska hämta min ratt efter jobbet...så blir att kompa lite idag känner jag ![]() _________________ Opel Ascona B |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 24255 besök totalt |