| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Nu på söndag drar vi på Spa med GTR2
|
4 besök senaste veckan (2618 totalt) |
|
Dags för GTR2 rejs igen, denna gång blir det Spa som gäller p.g.a. att Nordschleife inte är klar ännu... Det som gäller är valfri GT-bil i årgång 2004 Kvalet startar kl.20 och rejset 21 Mer info finns som vanligt hos racingmates.se och som lika mycket vanligt så är alla najsa rejsare väldigt välkomna MVH [SRM]Rolle _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
japp, serven ska finnas i vanliga lobbyn,
övningsserver finns uppe så mycket som möjligt, kolla efter Racingmates.se i serverlistan Välkommen med reggning och formulär enligt ovanstående
MVH [SRM]Rolle _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Jag har reggat mig och fyllt i formuläret, men inte fått något mail...
Har jag missat något? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
ja, du, det där formuläret är lite besynnerligt, även för oss...
Men du är noterad på rätt ställe, tack för det
Då återstår väl bara att meddela vilken bil du vill ha, här: http://rm8s.net/smfForum/index.php?t _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Det är inte så bökigt Nisse 997, Det är ju bara att anmäla dej o välja en bil, Sedan är det bara att tuta o
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Ja var inne och läste på den där sidan en annan gång. Det var innan mini-ligorna startades på rejsa förra året. Jag tyckte det var för mycket regler osv. Man fick inte köra med samma bil hela tiden om man ville osv. Straff osv osv.
Det blev nog rejsa på annat håll på söndag för mig ändå..! Lycka till med ert rejs!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Här ska det finnas det mesta. http://rm8s.net/smfForum/index.php?b _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
att vi byter bilar/simmar beror ju mest på att vi vill uppmuntra rejsare att prova något nytt
Reglerna är ju mest "etikettsregler", allmänt hyfs helt enkelt. Vi vill ju att alla kör trevligt och inte bonkar på varandra (då kan man ju lika gärna köra Flatout2 )
Sorry att jag glömde rejslängden i aktuell tråd... Kvalet håller på en timme, valfritt antal varv bör det vara Rejset är satt till 60 minuter, men låt inte det chocka dig, på Spa går tiden fort
Det blir ju bara c:a 25 varv _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Nä folkracekörning hör inte hemma i GTR. Men är ack så kul i Flatout hmm... kanske skulle man köra lite Flatout nån kväll...
Sorry för OT!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
jag hänger nog på om det passar med Fo2 nån kväll....
På den tiden när Rough Mätes fanns så körde vi något liknande i LFS TSRR "Team Solidarity Rough Racing" fast det blev väl aldrig något större intresse för det...
http://rm8s.net/smfForum/index.php?b Kanske man kunde prova igen nångång, funkar finfint även med demot
oj, det här blev visst lika mycket OT
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Trist ThomasT
Det var nån annan som också hade problem att hitta, men han gjorde något och då såg han den.... Det var enligt rapporterna ett trevligt rejs....
nåja, det är nytt GTR2-rejs om några veckor....
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4 besök senaste veckan (2618 totalt) |